صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : رضا جاودانی از ادامه همکاری با صدا و سیما انصراف داد / مردم رمقی برای تماشای ما ندارند!

رضا جاودانی از ادامه همکاری با صدا و سیما انصراف داد / مردم رمقی برای تماشای ما ندارند!

رضا جاودانی

رضا جاودانی، مجری صدا و سیما اعلام کرد که دیگر با صدا و سیما همکاری نخواهد کرد.

ضا جاودانی مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون در گفت‌وگو با “حرفی‌نو: اعلام کرده: قطع همکاری خودم را با شبکه سوم سیما و به‌کلی با تلویزیون اعلام کرده‌ام. ترجیح می‌دهم در این شرایط فعلی با صداوسیما همکاری نکنم.

–  اکثر دلایلم برای عدم همکاری با صداوسیما شخصی است اما در شرایط فعلی یک انسان نمی‌تواند نسبت به وضعیت زندگی هم‌وطنانش نیز بی‌تفاوت باشد. اوضاع اقتصادی مردم اصلا خوب نیست و در این شرایط دیگر رمغی برای تماشای برنامه‌های ما ندارند.

– مدیران تلویزیون و شبکه سه لطف داشتند و علاقه‌مند بودند که من به تلویزیون بازگردم اما من فعلا ترجیح می‌دهم این همکاری ادامه پیدا نکند.

– رضا جاودانی از مجریان و گزارشگران ورزشی قدیمی تلویزیون بود که از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت ولی عدم حضورش در چند روز گذشته در گزار‌ش‌های ورزشی توجه مردم را به خود جلب کرده بود.

– برنامه مردان آهنین با اجرای جاودانی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز بود که در دوره خودش علاقه‌مندان زیادی داشت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
8 ماه قبل

رضا جاودانی از جمله مجریان و گزارشگران باسواد و با شخصیت صدا و سیما بود و با این تصمیمش نشان داد با شرف هم هست!

فرزاد
فرزاد
8 ماه قبل

با سلام به مووی مگ؛
‘رمق’ صحیح است

ارژنگ
ارژنگ
8 ماه قبل

آفرین ، با این که دیر پیش مردم آمدی ولی خوش آمدی .

منوپهر
منوپهر
8 ماه قبل

خیلی زودتر از اینا باید اینکار رو میکردی و از صدا و سیمای غیر ملی خدافظی میکردی

سالار
سالار
8 ماه قبل

کاری به نیت و فکرش ندارم ولی درود به شرفش که حداقل در ظاهر به این شکل خداحافظی کرد.

ساکن
ساکن
8 ماه قبل

بیچاره بچه های دهه ۹۰ و این دهه که اصلا نمیدونم اسمش چیه. انگار همه چیز تموم شده. انگاری همه چیز ته کشیده. عید دیگه بویی نداره. مادربزرگا بوتاکس میکنن و لایو میذارن. فوتبال و سینما روح خودشون رو از دست دادن. همه چیز انگار فیکه…