صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمله عجیب کاربران به ساندرا بولاک / اسکار او را پس بگیرید!

حمله عجیب کاربران به ساندرا بولاک / اسکار او را پس بگیرید!

ساندرا بولاک

«سندرا بولاک» هفته پیش هدف حملات تنفرآمیز قرار گرفت و برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار پس گرفته شدن اسکار او برای فیلم «نقطه کور» (The Blind Side) شدند.

این حملات دوشنبه هفته پیش آغاز شد وقتی که «مایکل اوهر» ستاره سابقه مسابقات ان‌اف‌ال و منبع الهام فیلم «نقطه کور» ادعا کرد که حضانت او یک فریب و غیرقانونی بوده و خانواده توهی از فروش فیلم هیچ پولی به او پرداخت نکرده‌اند. بولاک در حالی به این حملات روبرو شده که سوگوار همسرش است.

«سندرا بولاک» و «تیم مک‌گرا» در فیلم «نقطه کور» نقش «لی آن توهی» و «شان توهی» را بازی کردند در حالی که «کویینتون آرون» در نقش اوهر ظاهر شد. بولاک برای این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

خانواده توهی در واکنش به ادعای اوهر گفتند تنها راه فرستادن اوهر که بیش از ۱۸ سال داشت به دانشگاه میسیسیپی پذیرفتن سرپرستی بوده است: «با وکلا تماس گرفتیم و به ما گفتند که نمی‌توانیم فردی که بیش از ۱۸ سال سن دارد را به حضانت بگیریم. تنها راه ما این بود که سرپرستی او را بپذیریم.»

نمایندگان حقوقی خانواده توهی ادعا می‌کنند که اوهر سعی کرده پیش از ثبت شکایت از آن‌ها ۱۵ میلیون دلار اخاذی کند. «مارتی سینگر» وکیل به «تی‌ام‌زی» می‌گوید: «در طول سال‌های گذشته، توهی‌ها بخش برابری از هر پنی دریافت شده از فیلم «نقطه کور» را به آقای اوهر داده‌اند.»

«کویینتون آرون» بازیگر نقش اوهر در فیلم در مصاحبه با «فاکس نیوز» از بولاک در برابر این حملات حمایت کرده و می‌گوید: «این روزها نفرت‌پراکنی زیادی می‌کنند. و برخی از من می‌پرسند: «شاید بهتر باشد اسکار سندرا را پس بگیرند.» می‌گویم: «برای چه؟» این اتفاق هیچ ربطی به او ندارد. بازیگری بود که برای این نقش استخدام شد و به قدری خوب بازی کرد که جایزه گرفت. چرا باید آن جایزه را به خاطر اتفاقات امروز، ۱۴ سال بعد از او بگیریم؟ ای کاش او را به حال خودش می‌گذاشتیم چون می‌دانید، مشکلات خودش را دارد، عزیزش را از دست داده.»

«مایکل لوییس» نویسنده کتاب غیرداستانی «نقطه کور» نیز در مصاحبه با «واشینگتن پست» اتهام اوهر را رد می‌کند و می‌گوید او باید نظام استودیویی هالیوود را سرزنش کند: «همه باید از نظام استودیویی هالیوود خشمگین باشند. مایکل اوهر باید به اعتصاب نویسندگان ملحق شود. روش حساب‌داری هالیوود مسخره است، اما پولی در جیب توهی‌ها نرفته است.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
ممد
8 ماه قبل

چیزه، اسکار واکین فینکس و هیث لجر رو هم پس بگیریم چون نقش یه قاتل رو بازی کردن!

کاربر
کاربر
8 ماه قبل

«بولاک در حالی به این حملات روبرو شده که سوگوار همسرش است»

لعنت بهشون که اینطوری اذیت میکنن

محمد جواد
محمد جواد
8 ماه قبل

آمریکایی ها واقعا آدمایی بی منطقین

خاتون
خاتون
8 ماه قبل

کاربران مجازی هم احمق هستن خداییش….خدای ربط دادن خر به بیسکوییت….اخه این بلبشو چه ربطی به سندرا بیچاره داره که اسکار اونو میخواید ازش پس بگیرن؟خداییش دغدغه های ما چیه و دغدغه های مردم آمریکا رو ببینید چیه…اونا حتی از ما هم سلبریتی زده ترن و بیشتر دنبال حاشیه ان

سین
سین
8 ماه قبل
پاسخ به  خاتون

چندین سال قبل گروهی از دانشمندان نجوم اعلام کردن پلوتون سیاره نهم منظومه ما نیست…..در ینگه دنیا مردم اعتراض و حتی راهپیمایی کردن که بیخود میگید و ما پلوتون رو سیاره همین منظومه می دونیم…دلیل جامعه شناختیش …نه اسگول بودن مردم بلکه اینه اونها در راس هرم مازلو هستند و تمام احتیاجات عادی زندگیشون تامینه…ما کیلومتر ها زیر هرم مازلو هستیم و برای حداقل ها و بدیهیات زندگی باید بجنگیم