صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : عضو کمیسیون مجلس فرهنگی: تهیه کنندگان باید از بازیگران تعهد 2 ساله حفظ حجاب بگیرند!

عضو کمیسیون مجلس فرهنگی: تهیه کنندگان باید از بازیگران تعهد 2 ساله حفظ حجاب بگیرند!

سالن سینما

در ادامه تصمیمات جدید در خصوص حجاب بازیگران، امیرحسین بانکی پور، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد که از این پس تهیه کنندگان باید از بازیگران تعهد دوساله دریافت نمایند.

امیرحسین بانکی پور در خصوص لایحه حجاب و رویکرد سینماگران در این خصوص گفت:« تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون موظفند از بازیگران و مجریانشان تا دوسال پس از پخش اثر مذکور، تعهد التزام به قانون بگیرند و در صورت عدم رعایت افراد و نداشتن ضمانت، علاوه بر جلوگیری از پخش اثر مذکور، شخص تهیه کننده جریمه خواهد شد»

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جنابعالی
جنابعالی
7 ماه قبل

این آقای بانکی پور همونی نبود که پیشنهاد داده بود برای حل مشکل ازدواج، دختران ایرانی صیغه عراقی ها و سوری ها بشن! بعد هم مجبور به ذرخواهی شد؟! وقتی هر کسی رو تو مجلس و کمیسیون فرهنگی راه می دین بهتر از این نمی شه!

FFFF
FFFF
7 ماه قبل

شما برو از عوامل و مسئولانت تعهد حفظ باجناق و زیست عفیفانه بگیر… کار به حجاب نداشته باش 😉

سین
سین
7 ماه قبل

چنین حجم از قوانین مسخره رو در هیچ کجای دنیای معاصر نمیشه پیدا کرد مگر در کتابهای پادارمانشهری و یا فانتزی کودکان همچو داستان ندیمه و یا الیس در سرزمین عجایب ….

احمد
احمد
7 ماه قبل

فکر میکردیم فاشیست متعلق به قرن بیستم بود و تموم شد و رفت اما حتی تا هزاران سال آینده هم اگر قدرت رو دست آدمهای دُگم و مرتجع بدی که هنوز راه و رسم زندگی رو در زندگی آدمهای هزاران سال پیش جستجو میکنن، هر لحظه امکان بروز فاشیست در هر زمان و هر سیاره ای وجود داره.

فرزاد
فرزاد
7 ماه قبل

این یعنی تا ۲ سال دیگه حجاب اختیاری میشه!!!!!!