صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حضور عوامل فیلم «Aggro Dr1ft» بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز با ظاهری عجیب!

حضور عوامل فیلم «Aggro Dr1ft» بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز با ظاهری عجیب!

Aggro Dr1ft

«هارمونی کورین» که با هوش مصنوعی فیلم جدیدی به نام «اگرو دریفت» (Aggro Dr1ft) با بازی «تراویس اسکات» و «جوردی مولا» تولید کرده، در فوتوکال جشنواره کن با ظاهری شبیه به شخصیت‌های فیلم مقابل دوربین عکاسان رفت.

او در کنفرانس مطبوعاتی فیلم گفت: «فکر می‌کنم [هوش مصنوعی] یک ابزار است… لزوماً فکر نمی‌کنم یک بحران وجودی است. به نظر من اگر به عنوان یک ابزار خلاق نگاه کنید، هیجان‌انگیز است.»

Aggro Dr1ft

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کورین ادامه می‌دهد:‌ «ما واقعاً به آن مانند تزئین یک کیک نگاه کردیم. فقط لایه‌ای دیگر است. یک قلم‌موی دیگر است. یک رنگ دیگر است. راهی دیگر است برای ترکیب صدا و تصویر و بازی با فرم.»

کارگردان «تعطیلات بهاری» (Spring Breakers) در این رویداد به همراه «ژوائو روسا» سرپرست جلوه‌های ویژه فیلم و «اریک کون» نویسنده و منتقد سابق «ایندی‌وایر» که اخیراً به استودیوی فیلم و بازی‌سازی «اجلرد» (Edglrd) کورین ملحق شده حضور پیدا کرده بود.

Aggro Dr1ft

«اگرو دریفت» به عنوان اولین پروژه «اجلرد» داستان «بزرگ‌ترین آدمکش دنیا» را در مدیومی روایت می‌کند که ترکیبی از بازی‌های ویدیویی و سینماست. کورین پیش‌تر در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» گفته بود این کمپانی در جست‌وجوی نوع جدیدی از سرگرمی برای جوانان است: «دیگر حتی این بحث مطرح نیست که یک نفر یک جا بنشیند و یک اثر را تماشا کند. چند کار می‌کنند. موسیقی گوش می‌کنید، روی تیک‌تاک هستید، و فیلم می‌بینید.»

کورین در ونیز وعده خلق یک فناوری نوین را به نام «دریم باکس» (Dream Box) را می‌دهد که فکر را به تصویر تبدیل می‌کند: «در حال خلق یک فناوری جدید هستیم و خیلی نزدیک شده‌ایم. اسمش «دریم باکس» است. چیزی را توسعه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد فقط فکر کنید و بدون دادن هیچ فرمانی تصویر دریافت کنید. فقط تبدیل فکر به تصویر. بنابراین اساساً یک وصف رؤیایی است، یک نگارگر رؤیایی. برای این ایده مدرک داریم، مدتی است که رویش کار می‌کنیم و واقعاً به آن نزدیک شده‌ایم. خیلی شگفت‌انگیز است.»

«اگرو دریفت» جمعه شب در جشنواره ونیز اکران شد اما ایده‌پردازی‌های عجیب و غریب کارگردان بسیاری از مخاطبین را از سالن سینما بیرون راند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها