صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شکایت کوین کاستنر از سازندگان سریال «Yellowstone»

شکایت کوین کاستنر از سازندگان سریال «Yellowstone»

Yellowstone

خروج باورنکردنی «کوین کاستنر» از «یلواستون» (Yellowstone) به عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه‌های کابلی، جمعه گذشته در دقایقی از جلسات استماع دادگاه جدایی بازیگر از همسرش در سانتافه مطرح شد. این بازیگر ۶۸ ساله پس از ۱۸ سال از همسرش جدا شده و  است.

کاستنر برای اولین بار به جدایی ناگهانی خود از سریالی که با فصل پنجم به پایان می‌رسد واکنش نشان می‌داد. او می‌گوید ممکن است سازندگان سریال را به دادگاه بکشاند. در جلسه استماع روز جمعه، کاستنر بر اساس گزراش چندین نشریه ادعا کرده است که «شاید» به خاطر خروجش از «یلواستون» به آن شکل شکایت کند. در صورت شکایت، متهم استودیوهای ۱۰۱، شبکه پارامونت و کمپانی پارامونت گلوبال خواهند بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «فاکس نیوز» گزارش داده است که کاستنر در پاسخ به این پرسش وکیل همسر سابقش «کریستین بامگارتنر» که آیا پیشنهاد بازی در فصل ششم «یلواستون» به او ارائه شده یا نه می‌گوید این موضوع «پیچیده» است: «مذاکره کردیم. اختلافاتی درباره مسائل هنری بود.»

کاستنر می‌گوید برای بازی در فصل پنجم تا هفتم «یلواستون» به او ۲۴ میلیون دلار پیشنهاد شده است: «سعی کردم گره را باز کنم. [اما] آن‌ها کنار کشیدند.»

فوریه گذشته گزارش شده بود که کاستنر با سازندگان اختلاف نظر پیدا کرده و پارامونت با «متیو مک‌کانهی» برای ادامه دنیای سریال به توافق رسیده است. «یلواستون» در سال‌های اخیر با پیش‌درآمدهای «۱۸۸۳» و «۱۹۲۳» با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» که اخیراً سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده گسترش پیدا کرده بود.

کاستنر که برای «یلواستون» برنده گلدن گلوب شده، در حال تولید یک فیلم وسترن حماسی در قالب چند قسمت به نام «افق» (Horizon) است. «سم ورثینگتون»، «ایزابل فورمن»، «الا هانت»، «جیمی کمبل» و «سی‌ینا میلر» تاکنون به این پروژه ملحق شده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد
جواد
7 ماه قبل

یعنی بخاطر طلاقش از سریال اخراج شده؟؟