صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شکایت سوفی ترنر از همسر سابقش به دلیل ربودن فرزندانش!

شکایت سوفی ترنر از همسر سابقش به دلیل ربودن فرزندانش!

سوفی ترنر

«سوفی ترنر» از همسرش «جو جوناس» شکایت کرد و خواستار بازگشت فرزندانش به بریتانیا شد. ترنر این شکایت را پنجشنبه این هفته در نیویورک ثبت کرده و مدعی شده است که دو دخترش «به ناحق» از انگلستان به نیویورک برده شده‌اند.

 

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ترنر پذیرفته بود که در زمان فیلمبرداری پروژه‌های جدیدش جوناس از دو دخترش نگهداری کند. این بازیگر که قصد دارد تا پایان سپتامبر به انگلستان برگردد ادعا می‌کند که جوناس حاضر نیست گذرنامه فرزندانش را پس دهد.

 

در این شکایت ترنر ادعا می‌کند که «از طریق رسانه‌ها» متوجه شده که جوناس درخواست طلاق کرده است. نمایندگان جوناس در واکنش به این اتهام می‌گویند ترنر ۶ سپتامبر از تصمیم جوناس «آگاه» شده و ۱۷ سپتامبر با جوناس ملاقات کرده است.

 

یکی از نمایندگان جوناس به «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید: «جو به دنبال گرفتن حضانت مشترک است تا فرزندان بتوانند هم در کنار پدر و هم مادرشان بزرگ شوند، و او از طرف دیگر با رشد بچه‌ها در بریتانیا و ایالات متحده مخالفتی ندارد. دو کودک در ایالات متحده متولد شده‌اند و بخش زیادی از زندگی خود را در این کشور گذرانده‌اند. آن‌ها شهروندان آمریکایی‌اند. این یک اختلاف حقوقی در ازدواجی است که متأسفانه به آخر رسیده. وقتی از لفظی مانند «ربودن» استفاده می‌شود، در بهترین حالت گمراه‌کننده و در بدترین حالت سوء استفاده جدی از نظام حقوقی به نظر می‌رسد. بچه‌ها ربوده نشده‌اند. پس از آنکه سه ماه گذشته تحت مراقبت جو با توافق طرفین بودند، در حال حاضر نزد مادرشان هستند.»

 

بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) می‌گوید پیش از پایان زندگی مشترکش با جوناس با او توافق کرده است که در انگلستان سکونت کنند و قصد داشتند در ماه دسامبر به منزل دائمی خود بروند. جوناس و ترنر ۶ سپتامبر در اینستاگرام تأیید کردند که از یکدیگر جدا خواهند شد.

 

ترنر اخیراً شبی را با «تیلور سوییفت» گذارند، خواننده‌ای که در سال ۲۰۰۸ با «جو جوناس» قرار می‌گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
7 ماه قبل

چند ماه پیش طلاق ‘ناتالی پورتمن’، حالا هم طلاق ‘سوفی ترنر’!
بی جهت نیست که میگن: ظاهر زندگی مردم رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن!
چه عکس هایی، چه ژست هایی، چه خنده هایی، چه…
همش شد باد هوا!