صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شکایت همسایگان تدوینگر فیلم Saw X خبرساز شد!

شکایت همسایگان تدوینگر فیلم Saw X خبرساز شد!

Saw X

یکی از تدوینگران فیلم «اره ۱۰» (Saw X) می‌گوید در مرحله تدوین این پروژه همسایه‌هایش با شنیدن صدای جیغ و فریاد شخصیت‌ها با پلیس لس‌آنجلس تماس گرفته‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «کوین گروترت» کارگردان قسمت دهم که «اره ۶» (Saw VI) و «اره: بخش پایانی» (Saw: The Final Chapter) را نیز ساخته در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» فاش کرده است که «استیو فورن» دستیار اول تدوین فیلم در مراحل پایانی طراحی صدا برای یکی از صحنه‌های پرسروصدای فیلم در دفترش در لس‌آنجلس با حضور پلیس مواجه شده است. در این صحنه یک شخصیت باید از دستگاهی که چشمانش را از حدقه بیرون می‌کشد فرار کند.

کارگردان توضیح می‌دهد: «ما ویدیوی زنگ [دوربین‌دار] از ورود پلیس را داریم، [فورن در را باز می‌کند] و پلیس می‌گوید: «همسایه‌ها تماس گرفته‌اند و می‌گویند اینجا یک نفر را شکنجه می‌کنند تا بمیرد.» و او جواب می‌دهد: «من در حال کار روی یک فیلم هستم… اگر بخواهید می‌توانید بیایید و ببینید.» پلیس‌ها شروع می‌کنند به خندیدن!»

گروترت که هفت فیلم از چندگانه «اره» را تدوین کرده اضافه می‌کند: «داستان مضحکی است… به علاوه اینکه استیو مرد بسیار آرامی است. فقط می‌توانم چهره‌اش را بعد از پی بردن به ماجرا تصور کنم!»

«اره ۱۰» شخصیت «جیگسا» با بازی «توبین بل» را در مکزیک دنبال می‌کند که سعی دارد با یک عمل جراحی تجربی سرطانش را درمان کند اما متوجه می‌شود که این جراحی یک فریب بیش نیست. «شانی اسمیت» در نقش آماندای جوان و «سینوو ماکودی لند» نروژی، «مایکل بیچ» و «استیون برند» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

اکران «اره ۱۰» از ۲۹ سپتامبر اکران شده و بهترین نقدهای تاریخ چندگانه را دریافت کرده است. این فیلم به دنبال صدرنشینی در آخر هفته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما
نیما
7 ماه قبل

چه تبلیغ ناشیانه ای

سالار
سالار
7 ماه قبل

کاری به کیفیت فیلم هاش ندارم ولی فکر میکنم سری فیلمهای “اره” با فیلمهای “سریع و خشن” کورس گذاشتن.