صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نتفلیکس مستند «باربی سیاه» را پخش می کند

نتفلیکس مستند «باربی سیاه» را پخش می کند

باربی سیاه

نتفلیکس مستند «باربی سیاه» (Black Barbie) درباره تاریخچه شکل‌گیری اولین اسباب بازی باربی سیاه کمپانی متل را خریداری کرد. اولین باربی سیاه متل دو دهه پس از باربی سفید عرضه شد.

این فیلم به کارگردانی «لاگوئریا دیویس» که یکی از خویشاوندان سه کارمند متل که در تولید اسباب بازی مشارکت کردند اولین بار در جشنواره فیلم تگزاس (SXSW) اکران شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کمپانی شاندالند «شاندا رایمز» نویسنده «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) در تولید این مستند مشارکت کرده است. این فیلم تأثیر فرهنگی اسباب بازی «باربی سیاه» در دهه ۱۹۸۰ را از نگاه کارمندان متل، مشتریان و تاریخدانان روایت خواهد کرد.

دیویس در ماه مارس به «ایندیپندنت» گفته بود این مستند چند لایه است و مخاطبین به جزئیات ریزی پی خواهند برد: «امیدوارم از این مسیر و تجربه تماشای فیلم لذت ببرند و به این بحث ملحق شوند.»

«باربی سیاه» چند ماه پس از اکران «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» و رکوردشکنی‌های متعدد آن در گیشه عرضه می‌شود. «باربی» پرفروش‌ترین فیلم سال است و گرویگ را به پرفروش‌ترین فیلمساز زن تاریخ تبدیل کرده. این کمدی فانتزی انواع و اقسام باربی‌ها را با بازیگرانی چون «ایسا ری» و «سیمو لیو» معرفی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیسیلیا
سیسیلیا
6 ماه قبل

نتفلیکس برو گمشو ، سینما رو مارول خراب نکرد شما استریمر ها خراب کردین