صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : درآمد 4.1 میلیارد دلاری تیلور سوییفت از فروش تور «Eras»

درآمد 4.1 میلیارد دلاری تیلور سوییفت از فروش تور «Eras»

تیلور سوییفت

فروش تور دوره ها (Eras) تیلور سویفت رکوردشکنی کرده و درآمدی چند میلیارد دلاری برای این سوپراستار به دنبال داشته که مطمئناً پس از پریمیر فیلم کنسرت، افزایش خواهد داشت.

تیلور سویفت از این تور، ۴.۱ میلیارد دلار درآمد داشته و این بیشترین مبلغی بوده که هنرمندی از برگزاری یک تور در تاریخ کسب کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، پیتر کوهان، دانشیار مدیریت در کالج بابسون آمریکا، تخمین‌ زده که درآمد این خواننده محبوب از جدیدترین تور خود، با مجموع خروجی اقتصادی ۴۲ کشور برابر است. سویفت با وجود هوادارانی که برای شرکت در تور Eras در تابستان امسال به آمریکا سفر کرده‌اند، به اقتصاد این کشور کمک کرده است.

تخمین‌ زده شده که تور تیلور ۵.۷ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک کرده که تقریباً معادل ۲۰ دلار به ازای هر آمریکایی است. با اکران فیلم این کنسرت در سینما‌ها، فروش ۴.۱ میلیارد دلاری آن مطمئناً رشد خواهد کرد.

این خواننده ۳۳ ساله در روز چهارشنبه اولین فیلم کنسرت خود را پریمیر کرده و فروش آن حتی قبل از اکران در سینما‌ها رکورد شکسته است. این فیلم، حتی قبل از اینکه وارد سینما شود، تاکنون ۸۰ میلیون دلار پیش فروش داشته است.

میانگین قیمت بلیط تور ۴۵۰ دلار بوده و تیلور ۸۵ درصد از کل درآمد حاصل از صنعت موسیقی را به خود اختصاص داده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منوچهر
منوچهر
6 ماه قبل

کل بودجه ایران صد میلیارد دلار درامد این خانم نزدیک شش میلیارد دلار
واقعا دست مریزاد دارین مسولان بی لیاقت

فرزاد
فرزاد
6 ماه قبل

خوشگل و جذاب و پولدار!
و دیگر هیچ… .