صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنباله فیلم «Jason Bourne» ساخته می شود

دنباله فیلم «Jason Bourne» ساخته می شود

Jason Bourne

«ادوارد برگر» پس از دریافت اسکار با فیلم جنگی «در جبهه غرب خبری نیست» (All Quiet on the Western Front) در سه بخش از جمله بهترین فیلم بین‌المللی، دنباله‌ای برای چندگانه جاسوسی و اکشن «جیسون بورن» (Jason Bourne) کارگردانی می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ددلاین» گزارش می‌دهد که یونیورسال پیکچرز مراحل اولیه تولید این پروژه را آغاز کرده و با برگر وارد مذاکره شده است. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند هنوز فیلمنامه‌ای نوشته نشده اما استودیو پس از موفقیت «جبهه غرب» به‌شدت مشتاق همکاری با این کارگردان و ادامه چندگانه «بورن» است.

در این گزارش آمده است که پس از نگارش فیلمنامه احتمال بازگشت «مت دیمون» در نقش بورن وجود دارد. یونیورسال همچون «سریع و خشن» (Fast & Furious) حساب ویژه‌ای روی این چندگانه باز کرده و این آی‌پی ارزش بالایی برای استودیو دارد.

برگر که گفته شده قرار است «جیسون بورن» را بسازد، با «جبهه غرب» نه نامزدی اسکار را دریافت کرد و علاوه بر جایزه بهترین فیلم بین‌المللی، در بخش‌های بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه برنده اسکار شد. آن فیلم برگر را برنده هفت جایزه بفتا از جمله بهترین فیلم غیرانگلیسی و بهترین کارگردانی کرد.

این کارگردان اخیراً فیلم تریلر «ملاقات محرمانه» (Conclave) با بازی «جان لیثگو»، «رالف فاینز»، «استنلی توچی» و «ایزابلا روسلینی» را کارگردانی کرده است. این فیلم داستانی در مورد دسیسه‌های سیاسی روایت می‌کند که به دنبال مرگ پاپ واتیکان را تحت شعاع قرار می‌دهد و اقدامات گروهی از کاردینال‌ها را دنبال می‌کند که از سراسر دنیا برای انتخاب رهبر جدید کلیسای کاتولیک گرد آمده‌اند.

برگر در تلویزیون سریال «ترور» (The Terror) را در سال ۲۰۱۸ ساخته و در «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) با «بندیکت کامبربچ» و در «عالیجناب» (Your Honor) با «برایان کرانستون» همکاری کرده است. «پاتریک ملروز» نامزد پنج جایزه امی از جمله بهترین مینی‌سریال و بهترین کارگردانی شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها