صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : صف بستن استودیوها برای خرید فیلم The 5th Wheel با بازی کیم کارداشیان

صف بستن استودیوها برای خرید فیلم The 5th Wheel با بازی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

«کیم کارداشیان» در فیلم کمدی «چرخ پنجم» (The 5th Wheel) مقابل دوربین می‌رود. او یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه به نویسندگی «پائولا پل» و «جنین بریتو» خواهد بود. «ددلاین» گزارش داده است که پنج استودیو برای خریداری این فیلم وارد رقابت شده‌اند. از داستان پروژه جزئیاتی فاش نشده است.

کارداشیان در تمامی جلسات با مدیران استودیوها حاضر می‌شود و پیشنهاد این پروژه را مطرح می‌کند. او پیش‌تر در فیلم‌های «گشت پنجه‌ای» (Paw Patrol) صداپیشگی کرده و به تازگی در فصل دوازدهم «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) شبکه اف‌ایکس مقابل «اما رابرتس» دیده شده است. او سریال «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) را در شبکه هولو در حال پخش دارد.

پل سابقه نویسندگی برای برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) و «۳۰ راک» (30 Rock) «تینا فی» را دارد و کمدی «خواهران» (Sisters) با بازی فی و «ایمی پولر» را نوشته است.

کیم کارداشیان پیش‌تر در مصاحبه با مجله «اینترویو» برای پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» اظهار تمایل کرده بود: «حاضرم بازیگری کنم؟ اگر با چیز جالبی برخورد کنم. شاید یک فیلم مارول، خیلی لذت‌بخش خواهد بود. به دنبال بازیگری نیستم، اما فکر می‌کنم وقتی زمانش برسد پیشنهادهایی مطرح می‌شوند.»

این بازیگر در ماه های گذشته نیز با انتشار پستی از کار نکردن زنان انتقاد کرده بود و گفته بود:«بلند شوید و کار کنید، چرا کسی کار نمی کند؟!»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
5 ماه قبل

یه تاری موی میم جونگ اون »»»»»»» کیم کارداشیان و تمام طرفداراش
😁😁