صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کوین اسپیسی: نتفلیکس هرچه دارد از من دارد!

کوین اسپیسی: نتفلیکس هرچه دارد از من دارد!

کوین اسپیسی

«کوین اسپیسی» در نقش «فرانک آندروود» شخصیت سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) نتفلیکس با «تاکر کارلسون» مجری اخراجی شبکه فاکس نیوز مصاحبه کرد. اسپیسی در سال ۲۰۱۷ و به دنبال مطرح شدن اتهامات آزار جنسی از سریال اخراج شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسپیسی که در کریسمس سال‌های گذشته با انتشار ویدیوهایی نقش «فرانک آندروود» را بازی کرده و پیام‌های مرموزی به هوادارانش داده بود، این بار در قالب همین شخصیت با کارلسون به گفت‌وگوی کوتاهی نشسته و از نتفلیکس انتقاد کرده است.

در این مصاحبه فرض می‌شود که آندروود ممکن است وارد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود و می‌گوید آمریکا «در منجلاب تناقض و پریشانی» گرفتار است: «فکر می‌کنم هر دوی ما موافق باشیم که باید بزرگسالان را به میدان بیاوریم.» او ادامه می‌دهد: «ببینید، اولین چیزی که کشور ما به آن نیاز دارد این است که از عذرخواهی دست بردارد و محکم بایستد. گروه‌های مختلفی داریم که از کنترل اسلحه و مشکلات مختلف حرف می‌زنند که واقعاً مهم است اما بیایید صادق باشیم. حقیقت این است: هر روز آدم‌های بیشتری در فضای آنلاین توسط ترول‌ها کشته می‌شوند.»

وقتی مجری می‌پرسد آیا به متمم اول قانون اساسی و حق آزادی بیان اعتقاد دارد یا نه اسپیسی می‌گوید: «البته که دارم. ببینید، اینکه مردم حرف‌های مسخره بزنند اتفاق تازه‌ای نیست،‌ همیشه باید این حق را داشته باشند. اما مشکل این است که از جایی به بعد شروع کردیم به گوش دادن به حرف آن‌ها.»

«فرانک آندروود» اضافه می‌کند که «ما بسیار نزدیکیم به وارد شدن یک صندلی بین بگ به کاخ سفید.» اسپیسی می‌گوید «ترس» باعث شد که آمریکا به این نقطه برسد. آندروود در بخشی از مصاحبه مقام معاون ریاست جمهوری را به مجری پیشنهاد می‌کند.

او در ادامه از نتفلیکس به خاطر اخراجش انتقاد می‌کند و مدعی می‌شود که بر پایه موفقیت «خانه پوشالی» به عنوان اولین سریال اریجینال متن محور شبکه بنا شده است: «عجیب است که بر اساس اتهاماتی که غلط بودنش ثابت شده با من قطع ارتباط کردند. نتفلیکس به خاطر من وجود دارد. من آن‌ها را روی نقشه قرار دادم اما آن‌ها سعی کردند من را زمین بزنند.»

کوین اسپیسی از سال ۲۰۱۷ به بعد با چندین مورد اتهام آزار جنسی متهم شده اما سه شاکی او به طرز غریبی کشته شده‌ و یا خودکشی کرده‌اند. او تابستان امسال پس از محاکمه در لندن به اتهام آزار جنسی به چهار مرد بی‌گناه شناخته شد. بازیگر ۶۳ ساله «زیبای آمریکایی» (American Beauty)، «هفت» (Seven) ۹ اتهام از جمله تجاوز جنسی که گفته می‌شد بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ اتفاق افتاده را رد کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساکن
ساکن
4 ماه قبل

یکی از بهترین سریال های تاریخ که به واقع درحقش ظلم شد. من عاشق کاراکتر داگ استمپر ، رمی دانتون و البته خود فرانسیس بودم. کلیر هم عالی بود البته. یادش بخیر….

FFFF
FFFF
4 ماه قبل

اون صدای تق تق که ابتدای تمام فیلم و سریال های نتفلیکس زمان نشون دادن لوگو میاد، صدای مشت فرانک آندروود هست که میزنه روی میز.
فصل دوم خانه پوشالی که با این حرکت تموم میشه از سال بعدش میذارنش نماد نتفلیکس و تا الان هم تغییر ندادن.