صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پائولا عبدل تهیه کننده «American Idol» را به آزار جنسی متهم کرد

پائولا عبدل تهیه کننده «American Idol» را به آزار جنسی متهم کرد

پائولا عبدل

«پائولا عبدل» جمعه گذشته «نایجل لیثگو» تهیه‌کننده «آمریکن آیدل» (American Idol) را به دو مورد آزار جنسی متهم کرد.

عبدل سوری تبار که در دهه ۱۹۸۰ به شهرت رسید و اوایل دهه ۲۰۰۰ مجری مسابقه‌های تلوزیونی بود، ادعا می‌کند که در زمان فیلمبرداری یکی از فصل‌های ابتدایی «آمریکن آیدل» و در یک آسانسور از لیثگو آزار جنسی دیده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، چند سال بعد، وقتی عبدل مجری مسابقه «پس فکر می‌کنی می‌توانی برقصی» (So You Think You Can Dance) بود لیثگو او را به منزلش دعوت می‌کند. عبدل می‌پذیرد و تصور می‌کند که برخوردی حرفه‌ای با او خواهد شد. اما در شکایت این مجری و خواننده آمده است که تهیه‌کننده سعی کرده او را ببوسد و گفته است که «زوج قدرتمندی» خواهند شد. عبدل او را کنار می‌زند و منزل لیثگو را ترک می‌کند.

در بخش‌هایی از متن شکایت آمده است که دستمزد پائولا عبدل برای «آمریکن آیدل» کمتر از داوران مرد مسابقه بوده و برنامه به شکلی تدوین شده که برای داوری نالایق به نظر برسد. عبدل می‌گوید شاهد بوده است که لیثگو به یکی از دستیارانش در سال ۲۰۱۵ آزار جنسی رسانده است.

پائولا عبدل برای هر دو مسابقه تلویزیونی پیمان‌نامه عدم افشا امضاء کرده و امکان افشای اطلاعات محرمانه یا افشاگرانه را نداشته است. اما شکایت مجری تحت «قانون آزار جنسی و مسئولیت‌ پنهان‌سازی» کالیفرنیا که مهلتی یک ساله برای شکایت‌های خاص به وجود آورده ثبت شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها