صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : الیور استون: Barbie فرآیند بچه گانه سازی هالیوود است!

الیور استون: Barbie فرآیند بچه گانه سازی هالیوود است!

462AA031 363C 4CE9 9446 6C15E69CD2D7.jpeg 80

«الیور استون» در مصاحبه با «سیتی‌ای‌ام» بریتانیا از «ولادیمر پوتین»، قدرت هسته‌ای و ماهیت فیلم «باربی» (Barbie) گفته است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر می‌شود «باربی ۲» را کارگردانی می‌کند یا نه می‌گوید: «مسخره است. رایان گاسلینگ وقت خودش را تلف می‌کند اگر برای پول در آن مزخرف بازی کند. باید فیلم‌های جدی‌تری بازی کند. نباید بخشی از بچه‌گانه‌سازی هالیوود باشد. امروز همه‌چیز فانتزی و فانتزی و فانتزی است، از جمله تصاویر جنگ: فانتزی و فانتزی. حتی فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) که من قبلاً از آن‌ها لذت میبردم، شبیه به فیلم‌های مارول شده‌اند. منظورم این است که چند تصادف دیگر باید ببینید؟»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این کارگردان ۷۶ ساله در ادامه از ایرلاین ویرجین «ریچارد برانسون» انتقاد می‌کند و می‌گوید: «برانسون جای ویژه‌ای در جهنم خواهد داشت. دانته نمی‌توانست این را تصور کند. آن هواپیمایی که طراحی کرده مثل قوطی کنسرو است. صندلی‌ها مثل تنگ‌پوش بودند. ذره‌ای نتوانستم بخوابم. کابوس غم‌انگیزی است…»

الیور استون اضافه می‌کند:‌ «بله، در هواپیما «جان ویک» را دیدم که کمی بیشتر از سه ساعت است. و ۷۷۸ مرتبه خوابم برد. بیدار می‌شدم و می‌دیدم آدم‌های بیشتری را می‌کشد. مثل این است که دنیا به غیر-منطقی بودن منحرف شده.»

کارگردان «جی‌اف‌کی» (JFK) و «قاتلین بالفطره» (Natural Born Killers) چند ماه پیش گفته بود: «آدم‌ها در صنعت نمایش احمق‌اند. فقط طبق ترند پیش می‌روند، طبق مد – کسب‌وکار مد است.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
6 ماه قبل

از باربی خوشم نمیاد اما اولیور استون خائن و اورریتد بهتره سکوت کنه. مودبانه تر از این نمیتونم بگم.