صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : چه تعداد افراد در قسمت های مختلف «John Wick» کشته شده اند؟

چه تعداد افراد در قسمت های مختلف «John Wick» کشته شده اند؟

جان ویک 4

حتی پیش از «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) شمار قتل‌های چندگانه اکشن «کیانو ریوز» بسیار بالا بود. این چندگانه با اینکه سعی دارد از کلیشه‌های ژانر اکشن دوری کند، اما در هر دقیقه از این فیلم‌ها نزدیک به ۱ قتل روی می‌دهد.

ریوز در نقش ویک با انواع روش‌ها از جمله چاقو، خودرو، دست خالی و حتی مداد دشمنانش را از پیش رو برداشته است. در «جان ویک» (John Wick) او ۷۷ نفر را می‌کشد، در قسمت اول «جان ویک: بخش ۲» (John Wick: Chapter 2) ۱۲۸ نفر توسط او از بین می‌روند در حالی که در فیلم «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) او مسئول مرگ ۹۴ تن است. ویک در قسمت چهارم ۱۵۱ نفر دیگر را می‌کشد تا مجموع افراد کشته شده به دست او به ۴۵۰ برسد.

ویک در قسمت چهارم شمار زیادی را در صحرا و بسیاری دیگر را در «هتل کانتیننتال اوزاکا» به قتل رساند پیش از آنکه عازم کلوب شبانه کیلا شود و کشتار دیگری به راه بیندازد. او در خانه‌ای متروکه افراد دیگری را می‌کشد و در نهایت بزرگترین کشتار روی پله‌های بی‌پایان کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر پاریس شکل می‌گیرد.

داستان سه قسمت اول چندگانه در طول سه هفته اتفاق می‌افتد و بر این اساس «جان ویک» به صورت میانگین هر روز ۴۲.۷ نفر را می‌کشد.

میانگین کشتار «جان ویک» در هر دقیقه:

فیلم ۱۰۱ دقیقه‌ای «جان ویک»: هر ۱ دقیقه و ۱۸ ثانیه یک قتل

فیلم ۱۲۲ دقیقه‌ای «جان ویک ۲»: هر ۵۷ ثانیه یک قتل

فیلم ۱۳۰ دقیقه‌ای «جان ویک ۳: پارابلوم»: هر ۱ دقیقه و ۲۳ ثانیه یک قتل

فیلم ۱۶۹ دقیقه‌ای «جان ویک ۴»: هر ۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه یک قتل

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها