صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اخراج سارا رامیرز از سریال And Just Like That پس از حمایت از فلسطین!

اخراج سارا رامیرز از سریال And Just Like That پس از حمایت از فلسطین!

sara jpg webp 80

سارا رامیرز با حمایت از فلسطین از سریال And Just Like That اخراج شد؛ حضور حامیان فلسطین در جشنواره ساندنس ۲۰۲۴

«سارا رامیرز» بازیگر سریال «به همین سادگی» (And Just Like That) اچ‌بی‌او بر اساس گزارش «بازفید» پس از حمایت از فلسطین و «نسل‌کشی» خواندن حملات اسرائیل اخراج شده و برای فصل سوم بازنخواهد گشت.

این بازیگر برنده جایزه تونی سه‌شنبه پیش در اینستاگرام نوشته بود: «صنعت ما به‌شدت ریاکار است. اگرچه جایزه می‌دهند، اما مسئولین انتخاب بازیگر و ایجنت‌ها فهرست‌‌های سیاهی از بازیگران و عواملی که از فلسطین در غزه حمایت می‌کنند ساخته‌اند تا اطمینان پیدا کنند دیگر هرگز کار نخواهند کرد.»

این بازیگر ۴۸ ساله متولد مکزیک در تظاهرات ۱۳ ژانویه در حمایت از مردم غزه که در واشینگتن دی‌.سی. برگزار شد حضور پیدا کرده بود.

او ادامه می‌دهد: «هرچند بعضی از مشتریان خود که علیه این نسل‌کشی حرف زده‌اند را بالا کشیده‌اند، اما در حال اخراج کردن‌اند و کسانی که جایگاه کوچکتری دارند را بیرون می‌اندازند. در همین حین، به صدمین روز این «جنگ» رسیده‌ایم که از نظر بسیاری از جمله [«دیوان کیفری بین‌المللی»]، یک نسل‌کشی است. باورنکردنی است که بسیاری چگونه در هالیوود نمایشی عمل می‌کنند. حتی نمایشی‌تر از آخرین شخصیتی که بازی کردم.»

دو هفته پیش گزارش شد که گروهی از سلبریتی‌ها از جمله «سوزان ساراندون»، «سینتیا نیکسون»، و دو بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) از جمله «لینا هیدی» و «چارلز دنس» از ادعای نسل‌کشی اسرائیل در غزه حمایت کرده‌اند. این گروه در ویدیویی که «جشنواره ادبی فلسطین» منتشر کرده مشارکت کرده و از تعهد خود به حمایت از فلسطین گفته‌اند. آفریقای جنوبی اخیراً اسرائیل را یک «رژیم آپارتاید ۷۵ ساله» نامیده است.

تجمع حامیان فلسطین جمعه گذشته به جشنواره ساندنس ۲۰۲۴ می‌رسد. از چند هفته پیش شایعه برگزاری این تجمع در تاریخ ۲۱ ژانویه وقتی پنل «کلیشه‌های مرگبار درباره یهودیان و اسرائیل در تلویزیون، سینما و رسانه» برگزار می‌شود شنیده می‌شد. «ددلاین» گزارش داده است که پلیس در این رویداد حضور پیدا می‌کند تا مانع ایجاد اخلال شود.

پیش از این، حمایت عوامل فیلم «جیغ 7» از فلسطین نیز باعث اخراج آن ها از پروژه گردیده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
3 ماه قبل

این صهیونیست های …همه جا نفوذ دارن

خفاش شب
خفاش شب
3 ماه قبل

خود اینسایدرهای گفتن به خاطر این اخراج شده که شخصیتش توی سریال طرافدار نداشته

حالا جالب اینجاست خانم ل*بین و نانباینری هست خیلی دوست دارم بدونم بین دو طرف دعوای اسراییل و فلسطین کدوم یکی حتی تحمل نفس کشیدن خانم در منطقه تحت کنترلشون رو نداره

Quentin tarantino
Quentin tarantino
3 ماه قبل

استاندارد دوگانه چیست؟استاندارد دوگانه چیزی ست که هالیوود به آن‌ها میگوید مقابله به یهودی ستیزی

امیر
امیر
3 ماه قبل

الان اگر یک هنرمند تو ایران از اسراییل حمایت کنه ، چی میشه ؟
به قولی خودشون داشته ای ندارن ، نداشته های دیگران بولد میکنن

FFFF
FFFF
3 ماه قبل

اولا الان عرزشی باز آزادی بیان آزادی بیان نکنه. آزادی بیان در قانون اساسی آمریکا برای محافظت از افراد در برابر حکومت است نه شرکت های خصوصی که سرمایه گذار احتمالا یهودی دارن (که دارن کار اشتباهی میکنن و در ادامه بیشتر میگم).
دوما ایشون از قیافه‌اش مشخصه جزو همون جامعه که نصف حروف الفبا رو دزدیده هست یا حداقل باهاشون سمپاتی داره!
اون جامعه میگه #ما_برای_فلسطین و میا *لیفه هم میگه من واسه فلسطین! یعنی نهایت ابتذال. در کنار عرازشه بزدل ما و تروریست های (با تشکر از تفکر کثیف گلوبالیست) ساکن غرب، وقتی اینها میشن کسانی که از فلسطین دفاع میکنن خب حق افراد غیرنظامی و مظلوم فلسطینی در درجه اول ضایع میشه.
به هرروی من با این نوع اخراج ها مخالفم همون‌طور که با اخراج جینا کرانو چند سال پیش مخالف بودم ولی برای عرازشه که صنعت سرگرمی فقط سینمای حکومتی ایران رو شناختن خواستم موضوع رو روشن کنم.

محمد جواد
محمد جواد
3 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

دادا خانواده تو همون خاندان یهودی هستن که هالیوود رو کنترل میکنن؟؟؟؟
آخه هر پستی در حمایت از فلسطین زده میشه یه مقاله بلند بالا در نقضش مینویسی

FFFF
FFFF
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

تو ذهن عرازشه (چون با منطق بیگانه هستند) حتما باید یا یهودی باشی یا اوتیسم داشته باشی یا یه لیبل دیگه تا از منطق دفاع کنی!!!
هرچی آدم حسابی تو دنیاست یا بی طزفه در مورد این جنگ یا طرف منطق مردناحسابی! تو خودت ثابت کن جزو کدوم خاندان هستی که از یه +l*btq که تا دیروز می‌گفتی میخوای خونشون رو بریزی داری دفاع میکنی 😉

رامین
رامین
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

ایشون هیچگاه از اسراییل طرفداری نکرده
خیلی متین و درست نشون می ده حماس بسیار ضد مردم فلسطینه و با کاراش باعث آوارگی و مرگ مردم شده
شما هیچوقت به یه آدمکش نمیگی زنتو کنیز میگیرم و بعدش حمله کنی خونه دختر و پسرش و جنایت کنی چون آدمکش که دست طولایی در جنایت داره بهت هجوم میاره خودتم که توی پر قو هستی خاندان رو می زنه می گشه

FFFF
FFFF
3 ماه قبل
پاسخ به  رامین

بخش مظلوم نماییش حالا خیلی جالبه!
حکایت همون پزشک ساکن انگلیس، میرفت از سیلی محکم حماس و اجرای حکومت شریعت در انگلستان و… صحبت میکرد، پیرس مورگان آوردش تو برنامه‌اش و یه خورده اذیتش کرد و طرف عین موش مظلوم شد!
این جماعت خیال کردن همه زنشون هستن که واسه دیر دم کردن چایی یا ته گرفتن غذا هفت هشت دور با کمربند دور خونه بگردوننشون!!! جلو ژورنالیست ملی گرای بریتانیایی کارکشته که دقیقا میدونه Sharia law یعنی چی و ملق بازی؟!
برادران معنوی طرف هم همه ریخته بودن تو کامنت ها که آی پزشک مظلوم… آی این پیرس مورگان رو بایکوت کنید (تنها کسی که تا این حد بهشون در طول این جنگ تریبون داده بود)!
حکایت ماهاست با این جماعت دیگه، کاری هم نمیشه کرد، دو میلیارد و هرروز هم تکثیر تکثیر تکثیر!

رامین
رامین
3 ماه قبل

مووی مگ کار بسیار ناپسندی میکینی
پست هایی می ذاری که می دونی نظرهای جنجالی پخش می شه و سپس مجبوری خلاف ادعات سانسور کنی
نمونش همین چند هفته پیش بود که پیاممو سانسور کردی و من هم در خصوصی گفتم اصلا پیاممو پاک کن اینجوری فایده نداره همچنین نظردادن هم تا مدتی قفل کردی
این کار اصلا حرفه ای و اخلاقی نیست حتی از لحاظ مالی هم زیان‌ده هست چون اعتبارتو به خطر میندازی
فقط نادان هایی که میگن آزادی بیان نیست
بدانند اون ور چون شرکت ها خصوصی اند لغو قرارداد از طرف شرکت خصوصی
نه بیمه شان قطع می شه نه ممنوع از کار نه حق معامله ازشون گرفته می شه نه خونشون به انحصار حکومت در میاد نه…..
این چیزا رو اون دفعه هم گفتم به علاوه جنایتای دیگه که سانسور کردی

سایت معروفی هستی پس حرفه ای کار کن بهتره اصلا پوشش ندی چون پوشش دادنش همراه با عمل به ضد شعارتونه