صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریستوفر لاندن هم بعد از اخراج بازیگرش به دلیل حمایت از فلسطین، از «جیغ 7» جدا شد

کریستوفر لاندن هم بعد از اخراج بازیگرش به دلیل حمایت از فلسطین، از «جیغ 7» جدا شد

جیغ 7

«کریستفر لاندن» در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که از فیلم جیغ 7 (Scream VII) جدا شده است.

لاندن در پلتفرم ایکس می‌نویسد: «به گمانم وقت خوبی که اعلام کنم چند هفته پیش از «جیغ » جدا شده‌ام. این تصمیم عده‌ای را ناراحت و گروهی را شاد می‌کند. یک کار رؤیایی بود که به کابوس بدل شد. و قلبم برای همه کشانی که در آن مشارکت کردند شکست. همه. اما وقت آن رسیده که فراموشش کنیم.»

او ادامه می‌دهد: «هیچ حرف دیگری برای اضافه کردن به این بحث ندارم جز این که امیدوارم میراث وس ادامه پیدا کند و فراتر از غوغای دنیای دچار تفرقه برود. آنچه او و کوین خلق کردند شگفت‌انگیز است و باعث افتخار من بود که حتی برای لحظه‌ای کوتاه در فروغ آن‌ها بیارامم.»

لاندن پس از اخراج «ملیسا باررا» از «جیغ 7 » به دلیل حمایت از فلسطین در برابر اسرائیل و به دنبال آن جدایی «جنا اورتگا» اعلام می‌کند که از پروژه خارج می‌شود. اورتگا یک روز پس از اخراج باررا اعلام کرد که به دلیل فیلمبرداری فصل دوم «ونزدی» (Wednesday) فرصت بازی در جیغ 7 را از دست می‌دهد اما بسیاری گمانه‌زنی می‌کنند که او در حمایت از باررا از پروژه جدا شده است.

باررا پس از اخراج در اینستاگرام نوشت: «هر فرد روی این کره خاکی – صرف نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اجتماعی-اقتصادی –  سزاوار حقوق انسانی برابر، کرامت و البته آزادی است. من معتقدم یک گروه رهبر انسان‌ها نیستند، و هیچ هیأت حاکمه‌ای نباید مافوق انتقاد باشد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رامین
رامین
4 ماه قبل

اندرو تیت.شاپیرو.پترسون.و..
یه مشت تو زرد
کله ی اینا یه مشت تخم مرغ که توش جوجه مرده است
خاک بر سر ژیژک که با پترسون مناظره کرد
پترسون احمق برای نقد مارکسیست فقط مانیفستشو خونده و طرفداریش از مسیحیتم احمقانست
دیگه اون تیت و یه مشت عوضی دیگه بهکنار

FFFF
FFFF
4 ماه قبل

جنگ ۲۰۲۳ اسرائیل با غزه، آمریکایی هارو دچار یه جور بحران وجودی کرد طوری که انگار باید تمام بنیاد های فکری و سیاسیشون رو زیر سوال میبردن!

وقتی مسیحی های محافظه کار فهمیدن که بن شپیرو، یکی از غول های اصلی رسانه ای که تو هشت سال اخیر، هرچی بلد بودن رو بهشون در راه مبارزه با نزاکت سیاسی و سیاست های هویتی یاد داده، خودش یه یهودی صهیونیست هست که حاضره شیر آمریکا رو کاملا در راه اهداف اسرائیل بدوشه و جونشم دربیاد، اون کلاه که نماد هویت سیاسی و مذهبیش هست در نمیاد و درون همون رسانه، کندیس اونز رو داشتیم که باهاش چپ افتاد، براشون لازم شد که درمورد رسانه‌ای که تماشا میکنن تجدید نظر کنن چون الان دیگه what is a woman مطرح نیست، الان what is a western civilization مطرح هست!!!
همچنین فهمیدن (یا باید فهمیده باشن) که پست هایی که در شبکه های اجتماعی میذاشتن ضد جریان های woke، در حقیقت توسط انبوه مسلمانان بود که لایک میشد! آبرام خودمون، بخش سوال درمورد هولوکاست در مصاحبه‌اش با ۶۰ دقیقه آمریکا رو واسه مردم ایران بذاری اکثرا فحش میدن ولی این جمعیت انبوه در یوتیوب به آبرام میگن یه مرد منطقی، باهوش و محترم!
یا دکتر جردن پیترسون که وقتی توییت کرد “نتانیاهو، برسرشون جهنم برپا کن”، شکست عشقی‌ای که این جمعیت انبوه خورد حتی از زمانی که دکتر به دعوتِ گرویده شدنِ محمد حجاب جواب رد داد، بزرگتر بود! اما چه کسی هست که هنوز محبوب دل هاست؟! جواب مشخصه، اون کسی نیست جز اندرو تیت، قهرمان مسلمین جهان!!!

در تمام این بلبشوها البته نقش روس ها و موش دواندن هاشونو نباید فراموش کرد، ادعا شده و منطقی هم هست که قبول کنیم سایبری هاشون حضور قدرتمندی در شبکه های اجتماعی دارند.

به لیبرال های غربی و چپ هاشون زیاد نمی‌پردازم چون حقیقتش نمی‌دونم در مورد بعضی مواضع مثل Queers for Palestine اینها چه فکری با خودشون میکردن! نتیجه مولتی کالچرالیسم و حمایت از اسلام به نفع نابود کردن ظلم سرمایه داری و پدرشاهی همیشه خورد و له و لورده شدن همین چپ ها و آزاداندیش ها در وهله اول بوده و تاریخ شاهد این ادعاست.

فاطمه
فاطمه
4 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

آخ آخ بن شپیرو رو که نگو اصلا. من قبلا دنبالش می‌کردم. ولی سر این جنگ اسرائیل و غزه نشون داد چه آدم رذل و دو‌رویی هستش. باحالیش اینه که سر جنگ روسیه و اوکراین هی می‌گفت که چرا اصلا مالیات ما باید خرج این‌ها بشه و آمریکا اصلا حق نداره تو این قضیه دخالت کنه. بعد دقیقا برعکسش سر جنگ اسرائیل و فلسطین هی می‌گه که آمریکا باید از اسرائیل حمایت کنه و وارد این درگیری بشه. من از اندرو تیت متنفرم ولی سر اون مصاحبه‌اش با پیرس مورگان حرف درستی زد. این که بن شپیرو عاشق جنگه. می‌شینه پشت میزش و تبلیغ جنگ رو می‌کنه و مردم بدبخت رو شیر می‌کنه که برن بجنگند. اگه اسرائیل انقدر براش عزیزه چرا خودش نمی‌ره جنگ؟ یا می‌‌گه اسرائیل باید وارد جنگ با ایران بشه. این مرتیکه رسما دیوانه است. خدا رو شکر که کندیس اوون نشون داد مثل این یارو چشم‌هاش رو به روی حقیقت نبسته. این که زیر دست بن شپیرو کار کنی بعد باهاش مخالفت کنی خیلیه.

رامین
رامین
4 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

اسراییل که قصابه هیچ شکی نیست نتانیاهو دیدن آب روون یا خون روون براش هیچ فرقی نداره
شما که طرفدار غزه ای و الگوهات شعار نابودیشو می دادن چرا نشستی پای گوشیت کنار شوفاژ یا بخاری خب برو بجنگ
یا سینما خانگیتونو بفروش خرج اونجاکن چرا از پول کشوری که تو پرآب ترین منطقش مردم باید با تصفیه کن آب بخورن و بازم پای سوسک توش پیداست
یا چرا تو کشوری که پول درآمد نفتیش همش خرج می شه تو غرب
برو بخون هر ساله عدم نفع درآمد نفت برای مردم چقدره

رامین
رامین
4 ماه قبل

حالا چهارتا نادان یا جوگیر اما وطن دوست که فریب تفکرهای بی غیرتی و ریاکارانه و فساد پرور حاکم رو می خورن از نبود آزادی اونور می گن
شما اول تعداد کشته شده های چند تا اعتراضات یا مثلا معتادان . و روسپی ها و سن اونا رو حساب کن.بعد درباره دلیلش و بعد چگونگی این اتفاقات و بعد درباره چرایی مبود چشم انداز فکر کن
بعد برو سر این مسئله
که خانم و آقای محترم
اونجا نظام اقتصادی و سیاسی بسیار با ثبات تری داره که مبناش خصوصی سازیه
تحریم و حق خوری اونور با این ور فرق داره
نمی تونن بیمتو قطع کنن حق معامله ازت بگیرن خونه و مغازه توقیف کنن بچتو بکشونن دادگاه یا محل عزاداریتو ببرن زندان
بلکه لابی میکنن و خود شرکت خصوصی مثلا وارنر قطع همکاری می کنه یا دبه میکنه
نمی تونن حق شهروندیتو بگیرن
باشه جهنم التفاهم اصلا ما میگیم میگیرن
شما قیاس تعداد بکن
اونور اینور چقدر
طرف اومده گفته ضد حکومت اونور نمی تونی حرف بزنی
قربونت برم آخه یه آمریکایی دموکراسی رو برداره چه کوفتی جاش بذاره
دوم. هر چی تو از نظام غرب و کثیفکاری سرمایه داری و جنگ طلبی می دونی
از خود اونوره تازه اونا یه جوری نقد می کنن
که هیچ شرقی توان این حد از شدت خشم و نکته سنجی رو نداره
گور ویدال مردی از سرزمین پارس نبود