صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ایلان ماسک هزینه شکایت جینا کارانو از دیزنی را پرداخت کرد!

ایلان ماسک هزینه شکایت جینا کارانو از دیزنی را پرداخت کرد!

جینا کارانو

«جینا کارانو» پس از سه سال به خاطر اخراج از سریال «مندلوری» (The Mandalorian) از دیزنی شکایت می‌کند. این بازیگر استودیو را به تبعیض و اخراج غیرقانونی متهم کرده است.

«ایلان ماسک» هزینه‌های شکایت کارانو را پرداخت می‌کند به این دلیل که پیش‌تر وعده داده بود از کسانی که در پلتفرم توییتر قربانی تبعیض می‌شوند حمایت خواهد کرد. کارانو شکایت خود را سه‌شنبه این هفته در دادگاه فدرال کالیفرنیا ثبت کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کارانو علاوه بر این دیزنی را متهم می‌کند که او را به واسطه توصیف نادرست اظهارات و شخصیتش در شبکه‌های اجتماعی بدنام کرده و باعث شده نقش‌های زیادی را از دست بدهد.

کارانو می‌گوید: «ما به رهبران و افرادی که در مناصب قدرت‌اند تکیه می‌کنیم تا عادل، خونسرد و ثابت قدم باشند و بتوانند به دو طرف گوش دهند، صلح را برقرار و عادلانه عمل کنند… اما برخی از ما به ناحق گزینش و هدف آزار و اذیت و ظلم قرار گرفته‌ایم و زندگی‌مان از بین رفته است، زیرا جرأت این را داشتیم که به گفتگو دعوت کنیم، سؤال پرسیدیم و از همراهی با اوباش خودداری کردیم.»

کاراو در سال ۲۰۲۱ جمهوری‌خواه بودن در آمریکا را با یهودی بودن در زمان آلمان نازی مقایسه کرده و گفته بود: «یهودیان در خیابان‌ها لگدمال شدند، نه توسط سربازان نازی بلکه توسط همسایگان‌شان… حتی توسط کودکان. از آن‌جا که تاریخ تحریف شده، اغلب مردم امروز متوجه نیستند که برای رسیدن به نقطه‌ای که سربازان نازی بتوانند به راحتی هزاران یهودی را جمع کنند، ابتدا دولت باید کاری کند که همسایگان‌شان از آن‌ها بیزار شوند چون یهودی‌اند. این نگاه چه تفاوتی با بیزاری از یک فرد به دلیل عقاید سیاسی‌اش دارد؟»

او که در دو فصل اول «مندلوری» نقش «کارا دیون» را بازی کرده در توییتر با انتقاد از ماسک اجباری در زمان پاندمی، قرنطینه، و ضمیر افراد تراجنسیتی انتقاد کرده و باعث شده بود هواداران «جنگ ستارگان» خواستار اخراجش از «مندلوری» شوند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
2 ماه قبل

به کارانو احتمالاً خارج از دادگاه پول میدن تا قضیه حل شه ولی این ایلان بنظر میاد برنامه هایی برای دیزنی داره مخصوصا اگه بخواد ضرب شستی به باب آیگر نشون بده. اگر ایلان ماسک دیزنی و لوکاس فیلم رو بخره، جبهه محافظه کار از شدت خوشی خودشونو خیس خواهند کرد چون از نظر خودشون بالاخره شانس نجات برند استار وارز به وجود میاد (از زمان فیلم آخرین جدای تو سال ۲۰۱۷، فحش دادن به دیرنی تبدیل به یکی از پردرآمدترین فعالیت های اقتصادی موجود در پلتفرم های مجازی شده و اینها هم نهایت استفاده رو ازش بردن! الان باید بین پول و خاطرات کودکی یکی رو انتخاب کنن ظاهراً 😁) ولی با این اخلاقیات و رفتار های عجیب و منش ترول گونه‌ای که ماسک داره، به شخصه نمیدونم درصورت اتفاق افتادن خرید چه حسی داشته باشم!
ممکنه باز مثل داستان قبلی بیاد بگه n دلار بدید تا فلان سکانس فلان اپیزود از فلان سریال اسپین آف توسط شما نوشته و اجرایی بشه و ماله کش هاش و چهارتا مثل جردن پیترسون توئیت (ببخشید… ایکس!!!) بزنن که “آره… از وقتی ایلان اومده تعداد کودک آزارها تو دیزنی کمتر شده”!!!