صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : داکوتا جانسون: وضعیت فیلمسازی در هالیوود دلسرد کننده است!

داکوتا جانسون: وضعیت فیلمسازی در هالیوود دلسرد کننده است!

داکوتا جانسون

«داکوتا جانسون» در مصاحبه جدیدی با «لوفیسیل» می‌گوید اعتماد نکردن تهیه‌کنندگان به سازندگان فیلم‌های مستقل و خطر نکردن روی فیلم‌های اریجینال کم‌هزینه‌تر «بسیار غم‌انگیز» است.

داکوتا جانسون می‌گوید: «ما فیلمی ساختیم به نام «ددیو» (Daddio) که در جشنواره تلیوراید به سونی کلاسیکس فروخته شد، فیلم بسیار خوبی بود اما برای ساختنش خیلی جنگیدیم. برخی فقط می‌ترسند، اما من می‌گفتم برای چه؟ اگر اقدام شجاعانه‌ای کنید چه می‌شود؟ به نظر می‌رسد که هیچ‌کس نمی‌داند چه کند و همه می‌ترسند. این‌گونه به نظر می‌رسد. هر کسی که تصمیم‌گیرنده است می‌ترسد. می‌خواهند فیلم‌های بی‌خطر بسازند و فیلم بی‌خطر خسته‌کننده است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، جانسون ادامه می‌دهد: «کشف کرده‌ام که این صنعت بسیار غم‌انگیز شده. به‌شدت دلسردکننده است. کسانی که پلتفرم‌های استریم را مدیریت می‌کنند به پدیدآورندگان یا هنرمندانی که می‌دانند چه چیزی جواب می‌دهد اعتماد ندارند و این باعث خواهد شد که از درون نابود شویم. واقعاً تأسف‌آور است. خیلی سخت شده. ساختن هر چیزی خیلی سخت شده.»

او که به زودی در فیلم ابرقهرمانی «مادام وب» (Madame Web) سونی و مارول دیده خواهد شد با کمپانی فیلمسازی خود فیلم «حال من خوب است؟» (Am I OK) را در جشنواره ساندنس داشته و از «پایان گمگشتگی» (The End of Getting Lost) اقتباسی با بازی «مارگارت کوالی» و «آرون پل» ساخته است.

«ایسا ری» اخیراً مانند جانسون از وضعیت فعلی فیلمسازی در هالیوود انتقاد کرده و گفته بود مدیران استودیوها «ترسیده و نادان» شده‌اند. او به «تایم» گفته بود: «معذرت می‌خواهم اما دیگر مدیران باهوش زیادی وجود ندارند. بسیاری از آن‌ها سالخورده شده‌اند و اجازه نمی‌دهند جوانان وارد عمل شوند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quentin tarantino
Quentin tarantino
2 ماه قبل

سینما از زمانی نابود شد که یه مشت شل مغز پای جنبشای مختلف رو به فیلماشون باز کردن

فرزاد
فرزاد
2 ماه قبل

وضعیت فیلمسازی دلسردکننده است ولی اندام داکوتا خانم توی فیلم ‘پنجاه طیف خاکستری’ واقعا دلگرم کننده بود!!!!!!!

FFFF
FFFF
2 ماه قبل
پاسخ به  فرزاد

💀💀💀