صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : «کوروش کمپانی» تعطیل و فروشندگان آیفون های 20 میلیونی متواری شدند!

«کوروش کمپانی» تعطیل و فروشندگان آیفون های 20 میلیونی متواری شدند!

کوروش کمپاین

شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» که در ماه های اخیر با تبلیغات گسترده توسط سلبریتی های ایرانی توانسته بود اعتماد بسیاری از هموطنان برای خرید آیفون های 20 میلیون تومانی را کسب کند، تعطیل و صاحب آن متواری شده است!

این کمپانی معتقد بود که می تواند آیفون هایی که در بازار بین 35 الی 40 میلیون تومان قیمت دارند را با رقم 20 میلیون تومان در اختیار شهروندان قرار دهد.

مدیر شرکت کوروش کمپانی

در روزهای اخیر ویدئویی از دفتر این کمپانی در فضای مجازی منتشر شده که بهم ریخته بودن آن و متواری شدن مالکین آن را نشان می دهد. گفتنی است که مراجع قضای نیز این موضوع را تایید کرده و به دنبال دستگیری افراد متهم هستند.

این در حالی است که در ماه های اخیر بسیاری از فعالین حوزه تکنولوژی نسبت به عواقب اعتماد به این کمپانی و موارد مشابه دیگر هشدار داده بودند.

حال پس از متواری شدن مالکین کمپانی «کوروش کمپانی»، این سوال مطرح شده که آیا تبلیغات مجازی توسط سلبریتی های ایرانی در فضای مجازی می بایست یک لایه امن برای این افراد در ذهن کاربران باشد؟

بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست های مطرحی که ویدئو حمایتشان از این کمپانی در یک سال اخیر بارها در فضای مجازی منتشر شده و به نظر می رسد که با مشکلات ایجاد شده، صدمه ای جبران ناپذیر به وجه اجتماعی این افراد وارد خواهد شد.

تبلیغ سلبریتی ها برای کوروش کمپانی

تبلیغ سلبریتی ها برای کوروش کمپانی

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سالار
سالار
2 ماه قبل

نمیدونم چرا همه روی سرمایه های این مردم بدبخت حساب باز کردن.از دولت بگیر تا یه عده مفت خور و مال مردم خور
کسی هم نیست حقشون رو بگیره.اینها هم میدونن چون وجهه ی جهانی ایران پیش خیلی از کشورها مخدوش هست و پلیس بین المللی هیچ ترتیب اثری به رژیم ایران نمیده،زود فلنگ رو میبندن به کانادا.این است امنیت مالی و جانی و اجتماعی و مدنی ابرقدرت منطقه.

محمد جواد
محمد جواد
2 ماه قبل

الان بری به همون مال باخته ها بگی حالا که نتونستی ایفون بیست تومنی بگیری بیا سی تومن بده آخرین مدل گوشی سامسونگ رو تا دو ماه دیگه بهت میدم
اکثریت دوباره با این تفکر که حالا که نشد آیفون بگیریم پس بیایم حداقل یه سامسونگ به دست بیاریم سود کنیم،میان و ازت پیش خرید میکنن
کلا ایرانی آدم بشو نیست از نظر من

Quentin tarantino
Quentin tarantino
2 ماه قبل

حماقت به روایت تصویر
واقعا هنوزم یه عده به سلبریتیا اعتماد دارن؟!

ahmad a.
احمد
2 ماه قبل

دوستان مالباخته، یادتون باشه که پنیر مفت فقط توی تله موشه. همیشه در مورد این جور تبلیغات یه چند دقیقه فکر کنید که چطور کسی که این همه دستگاه آیفون با قیمت بیست میلیون داره که اگه بریزه تو بازار، سود چند برابری میتونه بکنه، واسه چی باید بیاد با همون قیمت بیست تومن بفروشه؟ منطق های کلاهبرداری گاهی خیلی ساده ان ولی متاسفانه بعضی ها راحت گول میخورن

فرزاد
فرزاد
2 ماه قبل

با احترام به تمامی مالباختگان:
تا وقتی خر هست، خر سوار هم هست!
وقتی قیمت گوشی اپل توی کشور سازنده ۱۰۰۰ دلاره، رو چه حسابی میخواین با ۲۰ میلیون تومن صاحب گوشی شید؟!!!!!!!

حسین
حسین
2 ماه قبل

کاملا تابلو بود پول خیلی زیادی به بازیگران پیشنهاد دادن تا واسشون تبلیغ کنه منوچهر هادی واسه هر قسمت سریالش کمتر از یه میلیارد نمیگیره قطعا واسه ده بیست میلیون نمیاد تبلیغ یه موبایل فروشی رو بکنه قطعا پیشنهاد چند صد میلیونی یا میلیاردی بهش دادن اکبر عبدی هم که دیگه همه میدونیم واسه پول هرکاری میکنه یه استخون جلوش بنداز تو چاه هم میره