صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازگشت دنیل دی لوئیس یه سینما منتفی شد/ دی لوئیس: کارم تمام شده است!

بازگشت دنیل دی لوئیس یه سینما منتفی شد/ دی لوئیس: کارم تمام شده است!

دنیل دی لوئیس

«جیم شریدان» فیلمساز آمریکایی در مصاحبه با «اسکرین» می‌گوید «دنیل دی لوئیس» به بیرون آمدن از بازنشستگی ندارد. در طول هفته‌های اخیر شایعه همکاری این بازیگر با «مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ» شنیده می‌شد.

شریدان که یکی از دوستان نزدیک دنیل دی لوئیس است می‌گوید: «می‌گوید کارش تمام شده، دائماً‌ با او حرف می‌زنم. خیلی دوست دارم دوباره با او در اثری همکاری کنم. او هم مثل بقیه است، شبکه‌های استریم را باز می‌کند و هفت هزار انتخاب پیش رو دارد، اما هیچ‌یک از آن‌ها خوب نیستند.»

شایعه بازگشت دی لوئیس  به بازیگری در مراسم اهدای جوایز «هیأت ملی نقد» (National Board of Review) شروع شد وقتی که اسکورسیزی یک جایزه افتخاری از بازیگر دریافت کرد و رو به او گفت: «شاید وقتی برای یک فیلم دیگر باشد.»

چند هفته بعد دی-لوییس در نیویورک با اسپیلبرگ ملاقات کرد تا شایعه بازگشت او تقویت شود. دی-لوییس که سابقه بازی در «لینکلن» (Lincoln) اسپیلبرگ را دارد شش سال پیش و پس از «رشته خیال» (Phantom Thread) اعلام بازنشستگی کرد. او در مصاحبه با مجله «دبلیو» درباره تصمیم خود گفته بود: «تمام عمر، درباره اینه چگونه باید دست از بازیگری بکشم ابراز عقیده کرده‌ام… باید این کار را می‌کردم.»

دی-لوییس پس از فیلم «بوکسور» (The Boxer) در سال ۱۹۹۶ بازیگری را رها کرد و به کفش‌دوزی و نجاری روی آورد. این حرفه باعث شد که او به ایتالیا نقل مکان کند و برای «استفانو بمر» استاد کفش‌دوزی شاگردی کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lancejohnson245@yahoo.com
lancejohnson245@yahoo.com
1 ماه قبل

دیگه از میلک‌شیک سیراب شده :))))

فرندز
فرندز
1 ماه قبل

دی لوئیس کسی نیست که تن به هر کاری بده.
فکر میکنم از اون دسته هنرمندایی هستش که تعصب خاصی به دنیای هنر و ارزش های اون دارن. دوست نداره تو کارهای سطحی باشه (خیلیا میگن تعصب دارن ولی در عمل منافع خودشون رو در نظر میگیرن که البته تا یه حدیش بنظر من اشتباه نیست)
از این گذشته متدی هم که برای بازیگریش استفاده میکنه (متد اکتینگ، اونم به شکل افراطی)، متد خیلی سخت و طاقت فرساییه. طبیعی که به لحاظ روانی و جسمی دیگه نخواد که دوباره اون فشار رو تحمل کنه. اونم تو این سن
به هر حال امیدوارم نظرش عوض بشه و دوباره برگرده.

فرزاد
فرزاد
1 ماه قبل

وقتی اسم ‘دنیل دی لوییس’ رو میشنوم، یاد نقش ‘بیل قصاب’ توی فیلم ‘دار دسته‌ی نیویورکی’ میفتم!
فوق العاده بود و واقعا یکی از بهترین های سینماست.