صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : معرفی یکی از بهترین وب سایت های اخبار بازی

معرفی یکی از بهترین وب سایت های اخبار بازی

بازی کامپیوتری

با پیشرفت دنیای بازی ، سرگرمی و فیلم و سریال کاربران این حوضه نیاز دارند اطلاعات بیشتری درباره ی آن کسب کنند. اما شما چه سایتی را می شناسید که که همه ی این اطلاعات و اخبار را در حوضه ی بازی ، سرگرمی و… داشته باشد؟

دنیای بازی و اخبار سرگرمی امروزه فعال تر از قبل شده و حد مقبول خود بالاتر رفته و کاربران و گیمران دیگر به دنبال دنبال کردن پی در پی و حتی یادگیری جدی آن هستند، برخی به این حوضه به عنوان منبع درآمدی برای خود نگاه می کنند و برخی برای سرگرمی و…

در این مطلب قصد بر این است که وب سایتی به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به همه اخبار و اطلاعات ، تحلیل ،‌ نقد و بررسی و تریلر های مربوط به بازی ، سرگرمی را در آن دنبال کنید پس با ما همراه باشید.

انواع وب سایت های بازی و سرگرمی

بسیاری از رسانه ها و وب سایت های مختلف امروزه در حوضه ی گیم و سرگرمی فعالیت می کنند و آرشیو کاملی را از خود ارائه می دهند اما با ایراد های زیادی مواجه هستند. برخی وب سایت های علاوه بر به روز رسانی مداوم اما وجود تبلیغات زیاد و باز شدن صفحاتی نامرتبط که به آن پاپ آپ هم می گویند و همچنین بعضی پس از مدتی فعالیت از حوضه ی خود خارج می شوند و به نوعی وارد سررشته های دیگر می شوند. این دلایلی است که باعث شده تا رسانه ای ایده آل برای انتخاب کاربر نباشند.

اگر بخواهیم بهترین رسانه ها را در حوضه ی بازی و سرگرمی برای شما معرفی کنیم بی شک سایت هایی قدیمی که کاربران با آن ارتباط بیشتری داشته اند از جمله گیمفا ، زومجی ، ویجیاتو و… را نام می بریم که همگی در حوضه ی خود به صورت نیچ (تخصصی) فعالیت می کنند و تا امروز به عنوان یک منبع برند و معتبر فعالیت می کنند.

ima2422299ge2

یکی دیگر از این وب سایت های بازی و سرگرمی که اخیرا کار خود را آغاز کرده و به صورت تخصصی در این حوضه فعالیت می کند وب سایت اخبار بازی مدیا گیم است که در مدتی کوتاه توانسته رضایت اکثر کاربرانش را بدست آورد.

نبود تبلیغات درون وب سایت ، پوشش تمامی اخبار مهم بازی برای کنسول های نسل نهم ، هشتم ، ایکس یاکس و رایانه شخصی و نقد و بررسی ها و تاریخ انتشار مهم ترین عناوین و همچنین طراحی ساده و زیبای قالب این وب سایت از جمله عواملی است که این وب سایت را در مدتی کوتاه که فعالیتش را آغاز کرده به سایتی بی نقص تبدیل کند.

شما میتوانید در سرچ مرورگر های اینترنتی خود آدرس وب سایت www.mediagame.net را سرچ کنید و وارد آن شوید تا با دنیایی از مهم ترین اخبار به روز بازی و سرگرمی آشنا شوید.

شبکه های اجتماعی مدیا گیم

همه ی کاربران با اینکه امکان دسترسی آسان و همیشگی به درون وب سایت ها را دارند اما ترجیحشان بر این است که اخبار حوضه ی مورد علاقه شان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند برای همین مدیا گیم با پوششی کامل و جامع از اخبار بازی و سرگرمی خیال شما را آسوده می کند که دیگر مشکلی برای دنبال کردن خبرها و ویدیو های گیم نداشته باشید.

imima242229933

اخبار بازی

برای نمونه قصد داریم خلاصه ای از چند نمونه اخبار منتشر شده در این وب سایت را که آماده کرده ایم برای شما نمایش دهیم تا بهتر با سبک محتوانویسی و نشر محتوا در این وب سایت آشنا شوید، چرا که مهم است مخاطب بتواند از مطلب جمع بندی کلی بدست آورد و برایش قابل فهم باشید.

هر آنچه باید درباره ی GTA 6 بدانید

پرفروش ترین بازی کنسولی و کامپیوتری یعنی GTA با فروش 170 میلیون نسخه ، پس از انتشار آخرین نسخه خود با نام GTA V یا همان جی تی ای 5، حالا پس از 11 سال ، کمپانی راکستار نسخه جدید این بازی را به دنیا معرفی کرده!

راکستار با انتشار تریلری از بازی GTA 6 در تاریخ 14 آذر 1402 از اولین تیزر و جزئیات، همچنین گرافیک فوق العاده بازی رونمایی کرد تا نشان دهد این همه زحمتی که برای ساخت جی تی ای 6 کشیده شده بیهوده نیست. مدت هاست که کاربران و هوادران این بازی به دنبال خبر جدیدی از ساخت بازی هستند تا از شر تکراری شدن بازی 13 ساله راحت شوند، در همین حین بود که راکستار به طور رسمی در فوریه 2022 اعلام کرد که در حال کار روی GTA 6 است.

در ادامه ی مطلب تاریخ انتشار ، سیستم مورد نیاز ، نقشه بازی ،‌ گیمپلی بازی و تمامی مطلب به طور کامل و اختصاصی بحث شده که میتوانید درون وب سایت آن را مشاهده کنید.

حجم بازی Astro Bot مشخص شد

در تصویری منتشر شده از نسخه فیزیکی بازی Astro Bot ، مشخص شد که حجم بازی 66 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم حجم فایل بازی Astro Bot Rescue Mission برای PS VR حدود ۸ گیگابایت بود، در حالی که حجم فایل Astro’s Playroom روی پلی استیشن ۵ حدود ۱۱ گیگابایت است ، پس نتیجه می گیریم حجم بازی جهش بالایی داشته است.

این بازی به عنوان بزرگترین عنوانی که این استودیو خواسته شامل 80 مرحله و 70 نوع دشمن جدید خواهد بود به همین دلیل می توان گفت افزایش قابل توجه حجم بازی چندان دور از انتظار نبود. بیش از 300 شخصیت رباتی با انجام چالش های فراوان را در این بازی تجربه خواهیم کرد.

بازی Astro Bot در تاریخ 6 سپتامبر (16 شهریور) به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه خواهد شد.

همه چیز درباره ی بازی tmnt the last ronin

بی شک یکی از خاطره انگیز ترین انیمیشن های دوران کودکی لاک پشت های نینجا است که داستان چهار لاک پشت نوجوان جهش یافته به همراه آنها که یک موش به نام اسپلینتر است را روایت می کند. حال پس از گذشت 20 سال یا بیشتر از این انیمیشن شرکت توسعه بازی قصد دارد کمیکی از داستان و سرنوشت غمگین و احساسی این کارتون در قالب بازی منتشر کند.

همانطور که گفتیم و طرفداران TMNT می دانند سرنوشت نهایی این چهار لاک پشت نوجوان جهش یافته مشخص نشد و همه ی ما این انیمیشن و سری قبلی بازی های آن را به عنوان یک نوستالژی بامزه و دوست داشتنی می شناختیم اما به نظر قرار است با سرنوشت تاریک و غمگین آن به زودی آشنا شویم

در طول یک سال گذشته یا بیشتر، صنعت بازی‌های ویدیویی آشفتگی‌های زیادی را تجربه کرده است. شرکت‌های بزرگ در سراسر این صنعت، تعداد قابل توجه‌ای از کارکنان خود را اخراج کرده‌اند و این باعث نگرانی‌های زیادی در این مورد به وجود آمده است اما همچنان ساخت آن پا برجاست.

بازی TMNT: The Last Ronin توسط استودیوی Black Forest Games، سازندگان Destroy All Humans ،برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست ساخت قرار دارد و به زودی تاریخ انتشار آن در وب سایت قرار می گیرد.

همانطور که مشاهده کردید نمونه هایی از مطالب این وب سایت را برای شما نمایش دادیم ، شما در این مطلب با ویژگی های یک سایت مناسب به تناسب مخاطب آشنا شدید و اکنون می توانید در صورت پسندیدن این وب سایت به آدرس آن مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها