تام هالند، هنرپیشه شناخته شده در نقش مرد عنکبوتی، در جدیدترین پروژه سینمایی کریستوفر نولان به جمع بازیگران پیوسته است. این فیلم که قرار است در تابستان ۲۰۲۶ اکران شود، شاهد همکاری مجدد نولان با مت دیمون خواهد بود.
هالند که اخیراً در مصاحبهای از چالشهای شخصی و حرفهای خود سخن گفته بود، به دنبال گسترش دامنه فعالیتهای هنری خود است. در حالی که پروژه مرد عنکبوتی ۴ در دست ساخت قرار دارد، همکاری با نولان نشان از تمایل هالند برای تجربه نقشهای متنوعتر دارد.
اگرچه جزئیات رسمی در مورد داستان و عنوان این فیلم هنوز منتشر نشده است، اما شایعات متعددی در این خصوص مطرح شده است. برخی منابع از ساخت فیلمی در ژانر جاسوسی خبر میدهند، در حالی که برخی دیگر بر محوریت داستان بر روابط خانوادگی تاکید دارند. حتی گمانهزنیهایی در مورد ساخت فیلمی در ژانر خونآشامی و با روایتی تاریخی نیز مطرح شده است.
کریستوفر نولان که پس از موفقیت چشمگیر فیلم اوپنهایمر، به دنبال تجربههای جدیدی است، پیش از این از تمایل خود برای ساخت فیلمی در ژانر وحشت سخن گفته بود. با این حال، او تاکید کرده است که برای ساخت چنین فیلمی، به ایدهای بسیار قوی و منحصر به فرد نیاز دارد.
شروع فیلمبرداری این پروژه عظیم از اوایل سال ۲۰۲۵ پیشبینی میشود و اکران آن در سینماهای آیمکس برنامهریزی شده است. همکاری هالند و نولان، همراه با حضور مت دیمون، نوید یک اثر سینمایی پربار و متفاوت را میدهد.
استاد نولان و خون آشام؟ جلل الخالق! استاد نولان رو چه به این قرتی بازیا!
انتظار داشتم فیلم بعدیش سبک interstellar باشه خیلی انتظار کشیدم که دوباره همچین سبکی بسازه اما مثل اینکه دیگه خبری از ساخت چنین شاهکارهایی از طرف نولان نخواهد بود یه فیلم علمی فضایی دیگه در مورد سیاه چاله ها و کرم چاله ها ای خدا چی میشد بازم بسازه
سه اورریتد در یک فیلم
چه شود !!!!!!
اینها همه مکانیزم کنار اومدن شما هست؛ از یه طرف بخاطر مسئله پیروزی خون بر کوکاکولای عمو کاپولا که گردنش نمیگیرید و از طرف دیگه بخاطر اسکاری که نولان گرفت و فیلم بد نیت و چپولانه عمو مارتی نگرفت تا شما بتونید بیاید گودرز از غزه رو به شقایق از بومیان آمریکا پیوند بزنید!
تو مورد اول طرف تا وقتی سخن نگفته بود، عیب و هنرش نهفته بود و هرچی دلش میخواست درباره آثار دیگران میگفت. سخن که گفت و شکلاتی شد، به این نتیجه رسید که جوکر ۲ هم فیلم خوبیه!
مورد دوم هم که همه امیدتون رو گذاشتید تو سبد فیلم قاتلان ماه فسیل که با پیروزیش دهن کجی ای بشه به تمدن غربی ولی فیلم نولان (بهترین فیلم قرن بیست و یک به گفته نویسنده راننده تاکسی) مثل بمب اتمی پودرتون کرد و از این میسوزید!
داداش … چی داری میگی اصلا؟ :/
به خدا منو بقیه کاربرای سایت خیلی نگرانتیم
لطفا خودتو به روانشناس نشون بده
از اینکه واسم نگرانی ممنونم ممدجواد.
روانشناسم گفته باید احساساتت رو بیان کنی و من هم دارم همین کارو میکنم پس تا روز قیامت: نولان بهترین کارگردان تاریخه، imdb معتبر ترین سایت سینماییه، فیلم های کلاسیک اورریتدن، اسکورسیزی و کاپولا فسیلن، مارول سینمای واقعیه، ویدیوگیم هنره، کلینت ایستوود از جان وین بهتره، سرجیو لئونه از جان فورد بهتره، اینتراستلار از ادیسه فضایی بهتره، جوکر ۲۰۱۹ از راننده تاکسی و سلطان کمدی روی هم بهتره، بوی هود بی مصرف ترین فیلم تاریخه، برکینگ بد از بتر کال ساول بهتره و هرکی برعکسشو میگه جوگیره و متفاوت نما، فیلم های استخراج پشم فیلم های جان ویک هم نیستن، رستگاری در شاوشنک از پدرخوانده بهتره و خیلی موارد دیگه که خودتون میدونید!
من از محتوای فیلمهای نولان خوشم میاد….اما از فرم و فضا سازیش اصن…ضمن اینکه تاجر خوبی هم هستش و می تونه راحت به اسکیموها یخ بفروشه که در مورد فیلم اورریتد اوپنهایمر انجام داد . و انچنان داستانها و خاطراتی در موردش میگفت که پسر دکتر حسابی با خاطرات نامحدود و خود ساخته از پدرش نگفت….البته الان عده ایی نولانوفیل هوار کشان و دستار بر زمین کوبان و سینه زنان نعره میزنن وای نولان کشته شد و بهترین جوکر دنیا ماله اونه و حدیث میارن: ان الاحسن اجوکر الهیث الجر المرحوم و لاغیر….که باید گفت موضوع جوکر نیست و عدم توانایی نولان در فرم و فضا سازیه فیلمهاشه…
کاملا درسته .نولان بعد از اینسپشن دیگه هیچ فیلم قابل توجهی نساخته
نولان رو دیدم نشسته یه گوشه داره گریه میکنه، گفتم چیه دادا؟ گفت مراد از مووی مگ گفته من از اینسپشن به اینور فیلم قابل توجه نساختم!
من هم گفتم بله اینقدر قابل توجه نبودن که اوپنهایمرت هفت تا اسکار گرفت و درمورد شاهکار بودن اینتراستلارت بعد ده سال هنوزم که هنوزه داره بحث میشه و دانکرکت یکی از امتیاز بالاترین فیلم های جنگ جهانی دوم تو متاکریتیک بوده. بشین گریه کن مهم دستاورد های تو و جوایزی که فقط وقتی به یه مشت فسیل میدن معتبر میشن نیست، مهم نظر مراده از مووی مگ!!!
اگر تمام کارهای نولان…تمام جوایز اسکار رو برده باشه…و هر هشت میلیارد نفر روی سیاره بگن فقط نولان و لاغیر….یک نفر می تونه بگه به نظر من نولان فیلمهاش مزخرفه…چون بحث سلیقه هستش و نمیشه سلیقه رو تحمیل کرد…و اتفاقن ای ول به کسایی که پیرو نظر خودشونن و در تله مدفکری نمی افتند و دچار کیش شخصیت نیستن…پس افرین به مراد و مرادیان…هیچ کس و هیچ چیز در این دینا مقدس نیست و باید همه رو نقد کرد….در مورد شاهکار بودن میان ستاره ایی….فیلمی پر از گاف علمی….کافی است که نگاهی کنیم به کتاب کلید سیمین شاهکار لاو کرافت تا متوجه بشیم شاهکار یعنی چی….یا اودیسه سی کلارک که کوبریک ساختش….در سین نامه نوشته …مثلی هست که میگه با کوانتوم کوانتوم کردن نولان کلارک نمیشه….البته من موضوعات فیلمهای نولان رو دوست دارم…میان ستاره ایی هم خیلی و چند بار دیدم به خاطر موسیقیش..و البته جسیکا چستن….باز در سین نامه مثلی نوشته که میگه….هر فیلمی توش جسیکا چستن هست رو میشه هزاران بار دید حتی اگه فرحبخش ساخته باشه….و من الله التوفیق
نولان دست بالا گرفته یا اورریتده.
چرا؟
چون همونطور که سالها از اینسپشن یا میان ستاره ای یا حتی ممنتو می گذره
بحث راجع به روانشناسی و رویا یا مسئله های سیاه چاله و…یا فرم روایت ممنتو است با کمترین اشاره به لحظه های احساسی و شخصیت پردازی.
جز چند سکانس میان ستاره ای واقعا از لحاظ رابطه بین شخصیت ها و داستان قوی احساسی آن طور که در شوالیه سیاه یا بی خوابی یا حتی بتمن برمی خیزد دیدیم خبری نیست.
اپنهایمر هم که دوباره مروری کردم دیدم بیشتر ژاپنی ها راس میگفتن حتی محراب قاسم خانی هم 😁(جدا از بررسی سطح کاراش)راس میگفت.
نولان داشت میگفت اگر اتم نمی نداختیم ژاپنی ها نابودموندمی کردن.
و اینکه خود اپنهایمر موافق انداختن بمب در ژاپن بود به گواه تاریخ.
و نولان ایشون رو در حد یه گوگولی مظلوم قربانی پایین آورد. البته همین که سیاستمداران آمریکا رو نقد کرد خوبه اما بخشی از نقد درباره اتهام غلطشون به اپنهایمر بود.
و اینکه خیلی کم به بعدهای دیگه اپنهایمر پرداخته شده بود. و اثر در حد پرحرفی شخصیت ها موند. البته سکانس های کار روی بمب و انفجار خوب بود.
نقدش به سیاستمداران هم با توجه به داستان باید بیشتر می بود.
بعد جناب نولان گفته اگر خرابی رو نشون ندادم چون داستان از نقطه دید اپنهایمر بود
نه عزیز جان یه جاهایی هم نبود حالا یا ضعف داستانه یا توجیه شما
البته نیاز هست دوباره ببینم شاید اشتباهایی در متنم داشته باشم.
اما نظرم اینه بیشتر فیلمای نولان جز چهارتا بیشتر جنبه های علمی و فنی و نظری براش مهمه تا روح داستان.
هر وقت به ادیسه کوبریک اشاره میکنیم از شخصیت ها و داستان به مفهوم ها می رسیم
اما در نولان در بیشتر موقع ها یه راست می ریم سر کلاس فیزیک و روایت شناسی(از نظر نظریش ) و…
یه نیم خط از همه کارهای نولان گفتی 15 خط اوپنهایمر رو نقد کردی. یکی از شما عزیزان منتقد پیدا شه یه کلمه از پرستیژ بگه، فقط یه نقص. برید اینسپشن رو نقد کنید. از بتمنی بگید که سنگینی کارکترش یه انسان رو پا درآورد. چون نولان چند تا کار متوسط ساخته نمیشه همه کارهاشو بدون استدلال زیر سوال برد.
پرستیژ عالیه اما بی نقص نیست ولی بسیار زیباست