بهراد رشوند: با يک ضرباهنگ روان و داستانى پر جريان شروع به كار مىكند و در ادامه موضوع مطروحه با تكيه بر شاهكارهاى ادبى به بهترين نحو ممكن با جسارتى ستودنى و تابوشكنیهاى شجاعانه، مبدل به يک فيلم متفاوت و خوش ساخت مىشود.
همه چیز عالى و بازى حسن پورشيرازى شاهكار مطلق است. تنها حيف از فيلمنامه جذاب، ديالوگهای پرمغز و آن صحنههاى سينمايى كه مىشد به واسطه اتمسفر انتهاى كار در مدت زمان كوتاهترى با پيروى از ريزهكارىهاى ابتداى آن به حس و حال تعليق کمک كند تا فيلم بهتر وخلاصهتر به نقطه انتهايى برسد. البته اين نظر من است.
در مجموع «پير پسر» از آن دست آثار متمايز و جسورانه چند سال اخير سينماى ايران به شمار مىرود. از آنها كه مقامات به اصطلاح تصميمگیر از نمايشش براى عموم واهمه دارند. كمدىهاى مبتذل و شوخىهاى جنسی را میپذیرند اما تمام تلاششان را مىكنند تا با سطحىترين نگاه، عليه ژانر اجتماعى مُهر توقيف بزنند.
فیلمی که توش حامد بهداد بازی کنه مفت نمی ارزه
خوبه ایندفعه جناب رشوند نقدش مختصر و فاقد ان حماسه سازی ادیسه وار از تکتکه سکانسها بود…و البته در نقدها و خبرهای مختلف بازی جناب پور شیرازی را نه در حد سیمرغ که در قامت اسکار و بینظیر خوندم که امیدوارم همینطور باشه…
مثل اینکه خیلی خوب بوده
همه جشنواره رو ول کردن از پیرپسر میگن