الکس گارلند قرار است نویسندگی و کارگردانی نسخه زنده (لایو اکشن) اقتباسی از بازی ویدیویی مشهور جهان «Elden Ring» ساخته شرکت FromSoftware را برای کمپانیهای A24 و بندای نامکو اینترتینمنت به عهده بگیرد؛ این خبر روز پنجشنبه توسط این شرکتها اعلام شد.
«Elden Ring» تحت هدایت هیدتاکا میازاکی از استودیوی FromSoftware و بر اساس یک داستان اسطورهای نوشته جرج آر. آر. مارتین، نویسنده مجموعه رمانهای فانتزی «نغمه یخ و آتش» ساخته شده است.
«Elden Ring» یک بازی نقشآفرینی اکشن (RPG) است که در دنیایی تاریک و فانتزی جریان دارد. این بازی به بازیکنان اجازه میدهد تا در محیطهای وسیع و سیاهچالهای مختلف کاوش کنند، ناشناختهها را کشف کنند و از حس موفقیتی که با غلبه بر موانع و چالشها به دست میآید، لذت ببرند. این عنوان با ترکیب توان توسعهدهندگی FromSoftware و قدرت بازاریابی شبکه جهانی بندای نامکو، در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ عرضه شد و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.
فیلم این اثر با تهیهکنندگی پیتر رایس، اندرو مکدونالد و آلون رایش از شرکت DNA و همچنین جرج آر. آر. مارتین و وینس جراردیس ساخته خواهد شد.
یک اسپینآف از «Elden Ring» با عنوان «Elden Ring Nightreign» نیز قرار است به طور همزمان در سراسر جهان در تاریخ ۳۰ مه منتشر شود. این عنوان یک بازی اکشن است که بازیکنان در آن باید به صورت گروهی بر شرایط دشوار مختلف غلبه کنند.
در حالی که عناصر بازی اصلی مانند سلاحها و دشمنان در این اسپینآف حفظ شدهاند، اما بازی به گونهای بازطراحی شده تا تجربهای کاملاً جدید برای بازیکنان فراهم کند. بازیکنان میتوانند شخصیتهای منحصربهفردی را انتخاب کرده و با تهدیدی جدید روبهرو شوند.
خوبه، استقبال میشه.
نزدیک ۱۴۰ ساعت وقت گذاشتم فقط برای اولین بار تموم کردن این بازی!
بس که وسیع بود و هی سخت و سخت تر میشد و برای قوی شدن تو بازی باید گوشه به گوشه بازی رو میگشتی و همه فارم ها و طلسم ها و… رو پیدا میکردی.