صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : سلام حاتمی‌کیا به شهروندان مجاز و غیرمجاز فیس بوک! + تصاویر جدید از فیلم « چ »

سلام حاتمی‌کیا به شهروندان مجاز و غیرمجاز فیس بوک! + تصاویر جدید از فیلم « چ »

14-1-3-1951202

همزمان با پذیرفته شدن فیلم «چ»، تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در بخش «سودای سیمرغ» جشنواره‌ فجر، اطلاع رسانی صفحه رسمی این فیلم در فیس بوک آغاز شده است.

در حالی که تازه‌ترین ساخته‌ ابراهیم حاتمی‌کیا مراحل تولید را در سکوت خبری سپری کرد، ‌ مدتی است در فضای مجازی اطلاع‌رسانی رسمی درباره‌ آن صورت می‌گیرد. 

در چند روز گذشته، صفحه رسمی فیلم «چ» در فیس بوک، عکس‌هایی از این اثر ابراهیم حاتمی کیا را منتشر کرده که در تازه‌ترین مورد، صحنه‌هایی از بازی مریلا زارعی، بابک حمیدیان، سعید راد و… در این فیلم به نمایش در آمده است.

در پیشانی صفحه فیلم «چ» در فیس بوک، حاتمی کیا در یادداشتی نوشته است: «ابراهیم چه دوست داشته باشد و چه دوست نداشته باشد، چه شهروند خوبی برای این دنیای مجازی باشد و یا نباشد، چه صفحه این سجل مجازی را ببندد یا به امید خدا ر‌هایش کند، شهروندان فیس بوک ر‌هایش نمی‌کنند، بسی افتخار. دیده‌ایم و دیده‌اید که به نام حقیر یا به نام بعضی آثارم، همچنان شهروند افتخاری این شهر محسوب می‌شوم، پس حال که این چنین است، من نیز به ادب ظریف آقای وزیر خوشرو، به شهروندان محترم مجاز و غیر مجاز، سلامی دوباره می‌دهم. این بار با فرزند تازه متولد شده‌ایم «چ» بازگشته‌ام. این صفحه رسمی «چ» خواهد بود. مهمانمان باشید.»

14-1-3-1964703

 فیلم «چ» که یک روز و یک شب از زندگی شهید چمران را روایت می‌کند، در جشنواره‌ فجر امسال به نمایش در می‌آید و در فهرست اعلام‌شده‌ هیئت انتخاب برای رقابت در بخش مسابقه سینمای ایران هم قرار دارد. 

در این فیلم که بنیاد سینمایی فارابی آن را تهیه کرده است، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان در نقش شهید اصغر وصالی، امیر دلاوری، مریلا زارعی و… بازی می‌کنند.

14-1-3-1954905

 از دیگر عوامل فیلم «چ» می‌توان از حسین جعفریان (مدیر فیلم برداری)، مهدی حسینی‌وند (تدوین)، علی علویان (صداگذاری)، بهمن اردلان (صدا بردار)،: هادی اسلامی (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای)، مهدی زواری (مشاور و معاون امور فنی)، فردین خلعتبری (موسیقی)، سیدعلی قائم‌مقامی (مدیر تولید) و اسماعیل حاتمی‌کیا (عکاس) نام برد.

 

خبرآنلاین

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها