صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آن هاتاوی در « کارآموز » رئیس رابرت دنیرو خواهد شد

آن هاتاوی در « کارآموز » رئیس رابرت دنیرو خواهد شد

2-1-201421823368

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم ، آن هاتاوي (بازيگر بينوايان) در حال مذاکره با برادران وارنر براي ايفاي نقش در فيلم «کارآموز» به کارگرداني نانسي مديرز است. اگر اين مذاکرات به نتيجه برسد، هاتاوي در اين فيلم رئيس رابرت دنیرو و جک بلک خواهد شد.

هاتاوي در اين فيلم نقش يک مدير اجرايي قدرتمند را خواهد داشت که وارد چالش هايي با کارآموز ارشدي که نقش او را رابرت دونيرو بازي مي کند، مي شود. پيش از اين قرار بود اين نقش را ريس ويترسپون بازي کند.

آنها حتي قرارداد هم امضا کرده بودند اما به خاطر برخي مشکلات زمان بندي کار، ويترسپون از اين پروژه کنار رفت تا هاتاوي که در سال 2013 فيلمي بازي نکرده بود، جاي او را بگيرد. البته به جز اين هاتاوي در ماه نوامبر نيز فيلم «بين ستاره اي» به کارگرداني کريستوفر نولان را به روي پرده خواهد برد.

ماجراي فيلم از اين قرار است که هاتاوي مدير ارشد اجرايي موسسه اي است که خدمات آن لاين ارائه مي دهد. اما شرکت ناگهان تصميم مي گيرد از شهروندان ارشد و بازنشستگان به عنوان کارورز استفاده کند و در عين حال اين افراد را نيز سرگرم سازد. يکي از بازنشستگان رابرت دونيرو است که نقش مرد بازنشسته 70 ساله اي را بازي مي کند که همسرش را از دست داده و از نشستن در خانه خسته شده و مي خواهد با وارد شدن در اين پروژه کمي از تنهايي اش بکاهد.

او در ابتداي ورود به پروژه مدام همه چيز را خراب مي کند و در واقع مزاحم کار ديگران مي شود. اما به مرور با بقيه اعضاي گروه پيوندي محکم برقرار مي کند و مرد دوست داشتني گروه مي شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها