صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مذاکره جنیفر لارنس با تارانتینو برای بازی حضور در فیلم « هشت منفور »

مذاکره جنیفر لارنس با تارانتینو برای بازی حضور در فیلم « هشت منفور »

1393060111124435467764

یکی از پر نفوذترین بازیگران زن سال‌های اخیر هالیوود، جنیفر لارنس، به کمک کوئنتین تارانتینو خواهد شتافت تا «هشت منفور» خود را بسازد.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، پروژه سینمایی در دست تولید «هشت منفور» (The Hateful Eight) تارانتینو که در ماه‌های گذشته به چند علت، از جمله لو رفتن آنلاین فیلم‌نامه قبلی‌اش، دچار تأخیر شده و باز به جریان افتاده بود، این هفته با خبر احتمال پیوستن خانم جنیفر لارنس به گروه بازیگران فیلم جان تازه‌ای گرفته است. گاردین به نقل از سایت سینمایی  Collider گزارش داد که خانم لارنس مشغول مذاکره با تارانتینو و تهیه‌کنندگان فیلم «هشت منفور» است.

هنوز مشخص نیست که جنیفر لارنس در فیلم «هشت منفور» که تارانتینو قول داده است امسال آن را بسازد و در سال 2015 به روی پرده بفرستد، چه نقشی دارد. ظاهراً فیلمی که کوئنتین تارانتینو پس از «جانگو زنجیر گسیخته» محصول 2012 قرار است بسازد، وسترنی است که قهرمان‌ها یا ضدقهرمان‌های آن جایزه‌بگیرهایی هستند که زندانیانی را در وایومینگ قرن نوزدهم از یک زندان به زندان دیگر منتقل می‌کنند.

نسخه اولیه فیلم‌نامه تارانتینو با این عنوان ماه ژانویه (دی ماه گذشته) در یک سایت منتشر شد که خشم فیلم‌ساز را برانگیخت و باعث شد اعلام کند دیگر این فیلم را نخواهد ساخت. در ماه خرداد تارانتینو گفت که این فیلم را با فیلمنامه‌ای تازه خواهد ساخت. در اولین دورخوانی‌های فیلم‌نامه در لس‌آنجلس، امبر تامبلین و زویی بل نقش‌های مؤنث (موسوم به «دیزی» و «جودی شش اسب») را خوانده بودند ولی ظاهراً تارانتینو شخصیت زن تازه‌ای را به فیلمنامه افزوده که خانم لارنس را برای آن در نظر داشته است. با این حال هنوز تردیدهایی در مورد حضور خانم لارنس در «هشت منفور» وجود دارد. روزنامه هافینگتن‌پُست با انتشار یک پست در توییتر از مدیر تبلیغات جنیفر لارنس نقل کرده است که «با وجود شایعات اینترنتی… او در این پروژه کار نخواهد کرد.»

جنیفر لارنس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی سال 2013 برای «دفترچه امیدبخش» این روزها درگیر فیلم‌برداری «عطش مبارزه: مُکینگجِی قسمت 2»  است و چند فیلم دیگر از جمله فیلم زندگینامه‌ای «جوی» به کارگردانی دیوید اُ. راسل و «دژ شیشه‌ای»  را در برنامه کاری خود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها