صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین نقدها و واکنش منتقدان به فیلم «The Little Mermaid» منتشر شد

اولین نقدها و واکنش منتقدان به فیلم «The Little Mermaid» منتشر شد

The Little Mermaid

اولین واکنش‌ها به بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) دیزنی با اکران فیلم به اشتراک گذاشته شدند. افتتاحیه این فیلم به کارگردانی «راب مارشال» و بازی «هالی بیلی» در نقش آریل دوشنبه این هفته در لس‌آنجلس برگزار شد. در مراسم افتتاحیه بازیگران دیگر فیلم از جمله «ملیسا مک‌کارتی»، «خاویر باردم»، «جیکوب ترمبلی» و «جونا هاوزر-کینگ» حضور داشتند.

بیلی روی فرش قرمز گفت: «این لحظه برای من ارزش زیادی دارد، خیلی خوشحالم که اینجا هستم. خوشحالم و افتخار می‌کنم که سرانجام روزی که می‌توانیم همگی فیلم را ببینیم فرارسیده.» او در مورد ارزش این فیلم برای مخاطبین آفریقایی تبار اضافه می‌کند: «برای من یک دنیا ارزش دارد، به‌ویژه برای کودکان زیبایی که می‌توانند انعکاسی از خودشان را ببینند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «جودی بنسون» صداپیشه انیمیشن کلاسیک دیزنی در نقش آریل در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» از این فیلم ستایش کرده و می‌گوید: «[هالی بیلی] نیازی به هیچ توصیه‌ای از طرف من ندارد، او درخشان است!» او اضافه می‌کند: «برای او خیلی خوشحالم و به او افتخار می‌کنم.»

«بیگ اسکرین لیکس» این فیلم را «خارق‌العاده» توصیف کرده و می‌نویسد: «یکی از بهترین بازسازی‌های لایو-اکشن دیزنی و یک تجربه لذت‌بخش در سالن‌های سینماست.» این نشریه اضافه می‌کند: «هالی بیلی در نقش آریل بی‌نقص و قلب فیلم است. سیاحتی سحرآمیز است در زیر دریا که برای دوباره دیدنش نمی‌توانم صبر کنم!»

منتقد «فندنگو» می‌گوید: «هالی بیلی آریل را سرشار از احساس کرده و من از تماشای او لذت بردم، در حالی که اورسلا با بازی ملیسا مک‌کارتی و سباستین با بازی دیوید دیگز صحنه را یکسره می‌ربایند.»

منتقد «فیلادلفیا تریبیون» می‌نویسد: ««پری دریایی کوچولو» ادای احترای است به همه دختران کوچک با رؤیاهایی بزرگ. هالی بیلی جادوی محض است و دیوید دیگز در نقش سباستین مسرت‌بخش.»

منتقد «ورایتی» می‌نویسد: «دلفریب است اما دارای نقص‌های بسیار. هالی بیلی، جونا هاوزر-کینگ، ملیسا مک‌کارتی و خاویر باردم برای فیلمی از جان مایه می‌گذارند که نمی‌تواند از میراث فیلم انیمیشن فرار کند.»

منتقد «گیزمودو» می‌نویسد: «واقعاً فیلم ساده‌ای است. اگر برای این فیلم هیجان‌زده‌اید از آن خوشتان می‌آید. دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید. آیا بدبین هستید و نگران؟ آن هم صحیح است. به نظر عجیب و گسیخته می‌رسد. بیلی عالی است، مک‌کارتی حکمرانی می‌کند، ترانه‌ها جواب می‌دهند اما به نظر خیلی غیرضروری می‌رسد.»

منتقد «دیسکاسینگ فیلم» می‌نویسد «پری دریایی کوچولو» تا مرز تبدیل شدن به «بهترین فیلم لایو-اکشن دیزنی» پیش می‌رود اما «همچنان در بخش شخصیت شرور دست و پا می‌زند. هالی بیلی آریل است و من در سراسر اجرای او به معنای واقعی کلمه دچار لرز شدم.»

منتقد «نکست بست پیکچر» می‌نویسد: «ممکن است از نظر بصری در صحنه‌های زیر دریا نقص‌هایی داشته باشد، اما «پری دریایی کوچولو» از طریق داستان بی‌زمان و بازیگرانش در نهایت قدری از جادوی موسیقی اریجینال فیلم انیمیشن را بازآفرینی می‌کند. دیوید دیگز و ملیسا مک‌کارتی برجسته‌اند اما هالی بیلی بازیگری است که با آواز زیبا و فریبندگی همدلانه شگفت‌زده می‌کند.»

«پری دریایی کوچولو» از ۲۶ مه اکران می‌شود و به دنبال افتتاحیه داخلی ۱۱۰ میلیون دلاری خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kotlas
Kotlas
11 ماه قبل

چقدر هماهنگ شده .همه دارن تعریف میکنن.عجیبه!نه؟

امین
امین
11 ماه قبل

مثل اینه بلک پنتر رو تبدیل به وایت پنتر بکنی. هالیوود نابوده اصلا . میترسم یه روزی از اساطیر ایران فیلم بسازن مثلا نادرشاه رو نقشش رو بدن به دنزل واشنگتن همینقدر مضحک شده هالیوود انگار توی مضحک بودن با سینمای ما رقابت میکنه

امین
امین
11 ماه قبل

والا کودک آفریقایی موی لخت اتو کشیده قهوه ای شکلاتی با لهجه نیویورکی یا کالیفرنیایی نداره ولی باشه برای اونا ساختین اجرهم عنداله.

Marvel Man
11 ماه قبل

این فیلم دستکاری و بازی احساسی با مخاطب لیبرال هست. بسته به اینکه از کی بپرسی، هایجک کردن نقش دختر سفیدپوست مو قرمز و دادنش به دختر سیاهپوست می‌تونه یک اقدام رادیکال باشه یا نباشه اما قطعا واکنش های منفی رادیکال های جبهه مقابل که بخشی از وسطی ها هم همراه خودشون خواهند کرد، به جامعه سیاهپوست ها ضربه می‌زنه و موجی از تنفر به سمتشون میاره بخصوص که اکثریت قریب به اتفاق این ریمیک های دیزنی از انیمیشن های کلاسیکش یا خیلی ضعیف بودن یا حداقل فاصله زیادی با اثر اورجینال داشتن پس یه بهونه دیگه هم که اینجا دست مخالفان هست اینه که «دختر سیاهپوست در نقش اول آوردن تا نتونیم بدون برچسب نژادپرستی به فیلم انتقاد کنیم»!
نتیجه صحبت اینکه نژادپرست ها بخوایم یا نخوایم وجود خواهند داشت و وظیفه عقل سلیم جدا کردن صف خود از این افراد هست (فارغ از انتقاداتی که به بعضی ضعف های فرهنگیِ بعضی از افراد در اقلیت های نژادی داریم) اما بازی کثیف دیزنی شرایط رو بغرنج می‌کنه و در این شرایط کمکی به کسی نمیشه و اگر هم کودک سیاهپوستی با این فیلم خوشحال بشه، موج منفی شبکه های اجتماعی اون شادی رو زهرمار خواهد کرد. دیزنی دفعه بعد همون بچسبه به شاهزاده و قورباغه!