صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساموئل جکسون رئیس جمهور آمریکا خواهد شد

ساموئل جکسون رئیس جمهور آمریکا خواهد شد

2-1-201491019423

ساموئل ال جكسون پس از بازي در نقش هاي متفاوت اين بار قرار است رييس جمهور آمريكا شود. او در اين نقش كه در فيلم «بازي بزرگ» است، به عنوان فرمانده كل قواي آمريكا در وضعيتي بغرنج گرفتار مي‌شود. طوري كه مجبور است براي زنده ماندن دست به هركاري بزند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، بنابراين در زير آتشبار گلوله ها در جايي كه معلوم نمي شود، كجا است، با پسر جواني آشنا مي‌شود كه به او قول مي دهد وي را از دام تله هاي مرگباري كه بر سر راه او گذارده شده، نجات بدهد، اما او در همان حين كه بايد به نجات خود بينديشد، با سئوالات آزاردهنده اي هم رو به رو است و مدام از خود مي پرسد، «چگونه بايد خود را از اين جهنم نجات بدهم؟ مگر من فرمانده كل قوا نيستم،‌ پس سربازان من كجا هستند؟ چرا آنها نمي آيند مرا از اين وضعيت نجات دهند؟ و البته پرسش هاي او را در يك جواب كوتاه پاسخ مي دهد و مي گويد: «به جاي اينكه همه چيز را به خود سخت بگيري، خودت را سخت كن.»

اين فيلم را جالمري هلاندر كارگردان فنلاندي نوشته است. نقش پسر جواني كه بايد رييس جمهور آمريكا را نجات دهد، بازيگر ناشناسي به اسم اوني تاميلا بازي مي‌كند. در حالي كه ري استيونسون، جيم برو دنيت و فليسيتي هافمن از ديگر بازيگران فيلم هستند. اين فيلم قرار است در اولين اكران خود در جشنواره فيلم تورنتو اكران شود. اين فيلم يكي از بهترين نقش هاي ساموئل ال جكسون محسوب مي‌شود، اما اين در حالي است كه او در بسياري از زمان هاي فيلم مقهور توانايي و نكته سنجي يك پسر نوجوان است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها