صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت دنباله برای فیلم « شکارچیان روح »

ساخت دنباله برای فیلم « شکارچیان روح »

2-1-201491814821

دان آکروید می‌خواهد «شکارچیان روح» را به سبک کمپانی‌مارول و در چندین قسمت بسازد.

به گزارش مووی مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ هنوز درباره ساخت دنباله “شکارچیان روح” صحبت هایی می شود و اخیرا شایعه شد همه بازیگران زن عوض خواهند شد.

اما یکی از نویسندگان و بازیگران فیلم یعنی “دان آیکرود” اعلام کرده است، دنباله‌ای برای این فیلم خواهند ساخت.

این بازیگر 62 ساله گفته است به دنبال مدل های جدید و بزرگ برای راهنمایی است.

وی در ادامه افزود: در نظر داریم بیشتر از یک دنباله‌ی یک سریال تلویزیونی بسازیم. به این فکر می‌کنم که طرح‌ها برای کمپانی سونی چه ارزشی دارد؟”پیکسشار” و “جنگ ستارگان” چه ارزشی برای کمپانی “دیزنی” دارد؟

“اکروید” گفت: ” تمام گروه “شکارچیان روح” از جمله مدیران اجرایی، آفرینندگان این اثر و من، به ده سال آینده فکر می کنیم. اوایل امسال “ریتمن” صندلی کارگردانی را برای ساخت این فیلم  رها کرد، گرچه این فیلم هنوز هم تولید خواهد شد.”

او اضافه کرد: “تمرکز ما نباید روی یک قسمت دیگر یا ساخت سریال “شکارچیان روح” باشد. باید از آغاز به وجود آمدن شخصیت‌ها، تا به پایان رسیدن زندگی‌شان فیلم بسازیم. چیزی مثل “شکارچیان روح” نه ساله، “شکارچیان روح” در دبیرستان.

وی درباره ماشین “شکارچیان روح” گفت: این ماشین بدون رنگ، چرخ و موتور در پارکینگ است.این ماشین به وسایل جدیدی احتیاج دارد. ماشین “شکارچیان روح” باید دوباره ساخته شود.در حال حاضر افکار بلند پروازانه ما حول ماشین و نوساختن چیزهای دیگری می چرخد.می خواهیم عنصرهای مختلف فیلم را برداریم و متفاوت شان کنیم.”

“آکروید” درآخر افزود: که ایده وجود شخصیت زن به عنوان محور اصلی فیلم ممکن است برای قسمت سوم یا چهارم صورت بگیرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها