صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حضور جیمز کامرون در پشت صحنه فیلم « ترمیناتور 5 » / حس پدربزرگ ها را دارم!

حضور جیمز کامرون در پشت صحنه فیلم « ترمیناتور 5 » / حس پدربزرگ ها را دارم!

jamesk233

جيمز كامرون هرچند در پروژه جديد «ترميناتور» نقش نخواهد داشت اما به طور قطع قصد دارد براي راه اندازي مجدد اين فيلم و بازسازي كار خود در نخستين روزهاي اين پروژه در كنار آن باشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، جيمز كامرون كه كارگردان دو فيلم اول «ترميناتور» است، در گفت و گويي با مجله سينمايي امپاير از علاقه اش براي سركشيدن به پروژه «ترميناتور» خبر داد. او در اين مصاحبه گفت: هيچ وقت فكر نمي كردم بخواهم سر پروژه ترميناتوري كه خودم سازنده اش نيستم، حاضر شوم، اما اگر حقيقت را بخواهيد، هميشه به اين پروژه و كار روي آن فكر كرده ام شايد برايتان جالب باشد اما من اغلب اوقات به اين پروژه فكر مي كنم و اينكه خلق دوباره آن چگونه مي تواند باشد. او درباره فيلم آتي «ترميناتور» كه قرار است، آرنولد شوراتزينگر در آن نقش استين آدمكش را داشته باشد، مي گويد: اميدوارم فيلم،‌ فيلم فوق العاده اي از آب در بيايد. علاقه مندم همه آنها كارشان را درست انجام دهند. فيلم آنها براساس فيلمنامه اي ساخته خواهد شد كه آن را خوانده ام و اگر درست روي آن كار شود،‌ فيلم خوبي است.

كامرون همچنين گفته است: حس من مثل احساس پدربزرگ ها است كه بچه هايشان بزرگ شده اند و حال پس از سال ها آنها را دوباره مي بينند.
فيلم جديد «ترميناتور» كه قرار است اول جولاي 2015 اكران شود، توسط آلن تيلور كارگرداني مي‌شود و اميليا كلارك و جيسون كلارك در آن ايفاي نقش مي‌كنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها