صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فروش فوق العاده « تک تیرانداز آمریکایی » در گیشه

فروش فوق العاده « تک تیرانداز آمریکایی » در گیشه

2 1 2015119133857

«تک تیرانداز آمریکایی» با یک افتتاحیه بالای ۹۰ میلیون دلاری نمایش عمومی خود را در آمریکای شمالی آغاز کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از فارس، این فیلم در 3555 سالن سینمای آمریکا و کانادا روی پرده است.موفقیت کلان مالی این درام شرح حال گونه در حالی نصیب آن می شود،که هفته قبل نامزد دریافت 6 جایزه اسکار شد.

تهیه کنندگان فیلم در کمپانی برادران وارنر،این فیلم را در اواخر ماه دسامبر به صورت بسیار محدود اکران عمومی کردند تا شانس شرکت در رقابت های اسکاری را داشته باشد.

برادلی کوپر که با این فیلم برای سومین بار نامزد دریافت اسکار شده،نقش افسر نیروی دریایی کریس کایل را بازی می‌کند. فیلم تازه کلینت ایستوود حال و هوایی ضدجنگ دارد و منتقدان سینمایی،نقدهای مثبتی برای آن نوشته‌اند.

ردیف دوم جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی را فیلم جدید «حلقه ازدواج» از آن خود کرد.این کمدی رومانتیک با فروشی 21 میلیون دلاری به این مقام رسید.کوین هارت و جاش گاد بازیگران فیلم هستند.

انیمیشن انگلیسی «پادینگتن» هم در سه روز اول نمایش عمومی خود 19 میلیون دلار فروش کرد و در ردیف سوم جدول قرار گرفت.این فیلم قبل از این نمایش موفقیت آمیزی در سینماهای انگلستان داشته است.

چهارمین فیلم جدول گیشه نمایش،سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور «ربوده شده» است.فروش 14 میلیون دلاری کار تازه لیام نیسن در سه روز آخر هفته،فروش کلی آن را به 63 میلیون دلار رسانده است.

درام ضدتبعیض نژادی «سلما» هنوز هم مورد توجه تماشاگران است.این فیلم با فروشی 8 میلیون دلاری در ردیف پنجم جدول نشست.فروش کلی این فیلم هم اکنون به 26 میلیون دلار رسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها