صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تام هاردی از بازی در فیلم « جوخه خودکشی » انصراف داد

تام هاردی از بازی در فیلم « جوخه خودکشی » انصراف داد

2 1 2013106143315

تام هاردی از جمع بازیگران اکشن دلهره آور و ماجراجویانه «جوخه خودکشی» کناره گرفت. دیوید آیر کارگردان فیلم است.

به گزارش مووی مگ به نقل از فارس، دلیل اصلی کناره گیری هاردی از فیلم،تداخل زمانی آن با یک فیلم دیگر این بازیگر است. ماه گذشته اعلام شد این بازیگر در کنار ویل اسمیت،در نقش های اصلی «جوخه خودکشی» بازی خواهند کرد.

هاردی قرار است در فیلم تازه آلخاندرو گونزالس ایناریتو به نام «از گور برخاسته» بازی کند و فیلم برداری آن با «جوخه خودکشی» هم زمان شده است. نزدیکان بازیگر می‌گویند وی ترجیح می‌دهد در درام عیرمتعارف ایناریتوی مکزیکی تبار بازی کند تا یک اکشن دلهره آور.

ایناریتو چند روز قبل اعلام کرد کلید فیلمبرداری فیلم تازه‌اش را در ماه آوریل می‌زند. «جوخه خودکشی» هم در همین ماه جلوی دوربین خواهد رفت. در قصه «جوخه خودکشی»، هاردی باید نقش یک مامور زبده را بازی می‌کرد که همراه با یک جوخه نظامی، راهی یک سری ماموریت خطرناک می‌شود.

سازندگان این فیلم در رابطه با تصمیم تام هاردی،هنوز اظهارنظری نکرده اند.اما منابع نزدیک به فیلم می گویند آن ها باید به دنبال بازیگری جایگزین برای این نقش باشند.

«جوخه خودکشی» برای نمایش عمومی در پنجم آگست سال 2015 آماده خواهد شد و کلید فیلم برداری آن،تا یک ماه دیگر زده می شود.

تام هاردی برای سال جدید میلادی نسخه تازه و احیا شده «مدمکس/مکس دیوانه» را آماده نمایش دارد. این فیلم نسخه دوباره سازی شده یک اکشن موفق استرالیایی دهه هشتاد میلادی با بازی مل گیبسن است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها