صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شد

اولین تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شد

Kung Fu Panda 4

اولین تریلر فیلم «پاندای کونگ‌فوکار ۴» (Kung Fu Panda 4) رونمایی شد. «کی هوی کوان» و «آکوافینا» بازیگران «دنیای سینمایی مارول» و «وایولا دیویس» بازیگر دنیای دی‌سی صداپیشگان جدید این فیلم خواهند بود و به «جک بلک» می‌پیوندند. صفحه تیک‌تاک دریم‌ورکس اضافه شدن این بازیگران را با انتشار ویدیویی تأیید کرده است. «داستین هافمن»، «جیمز هونگ»، «برایان کرانستون» و «ایان مک‌شین» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.

بلک که در نقش پو صداپیشگی می‌کند، در «سینماکان»‌ گفته بود که «پو با بزرگترین چالش‌های عمرش روبرو می‌شود.» او اضافه می‌کند که پو در این دنباله به رهبری معنوی تبدیل می‌شود اما باید جانشین خود به عنوان «جنگجوی اژدها» را انتخاب کند. در این دنباله، شخصیت شروری به نام «آفتاب‌پرست» (Chameleon) معرفی خواهد شد که می‌تواند شرورهایی از گذشته را فرابخواند. بلک می‌گوید: «پو باید همه آن‌ها را شکست دهد.»

«مایک میچل» که «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» (The Lego Movie 2: The Second Part)، «ترول‌ها» (Trolls) و «شرک برای همیشه» (Shrek Forever) را در کارنامه دارد، «Kung Fu Panda 4» را به همراه «استفانی ما استاین» کارگردانی کرده است. فیلم‌های قبلی این مجموعه تاکنون ۱.۸ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۰۸ اکران شد و نامزدی اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها