صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شیامالان پس از 14 سال دنباله فیلم « ناشکستنی » را می سازد

شیامالان پس از 14 سال دنباله فیلم « ناشکستنی » را می سازد

22411213

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم،نايت شيامالان تصميم دارد بعد از 14 سال يک بار ديگر سراغ فيلم، «ناشکستني» برود و براي اين فيلم که برگرفته از داستان يک کتاب کميک استريپ بود، دنباله اي بسازد.

او در گفت و گويي تاکيد کرد، هميشه علاقهمند بوده دنباله اي براي ماجراهاي ديويد وان، (بروس ويليس) که در طول فيلم نخست که سال 2000 عرضه شده بسازد و ظاهراً از نظر او اکنون زمان اين کار فرا رسيده است. او ميگويد: آدمها و جهان اين فيلم را دوست دارم. البته الان همه به داستانهاي کميک استريپ روي آوردهاند. اما از نظر من اين داستان يک رمان کامل بود.

نايت شيامالان همچنين گفته است: زيبايي اين داستان و جهان آن در اين است که همه آن را کاملاً واقعي ميبينيد. در طول فيلم هيچگاه احساس مبني بر اينکه اين فيلمي براساس يک داستان کميک استريپ است، نداريد و تصورتان اين است که در حال تماشاي يک درام کامل هستيد. درست است که کاراکترهاي شما در يک کتاب کميک استريپ جاي گرفته اند اما شما آنها را کاراکترهايي کاملاً واقعي احساس کنيد.

پيش از اين نيز بروس ويليس در مصاحبه اي فاش کرده بود که يک تريلوژي براساس داستان «ناشکستني» در حال نگارش است که در آن ديويد (کاراکتر او در فيلم نخست) بايد به مبارزه با اليجا پرايس (ساموئل ال جکسون) برود و نبردي حماسي را رقم بزند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها