صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مهم ترین فیلم هایی که کیفیت خوب آن ها در هفته اول مرداد 1402 منتشر می شود

مهم ترین فیلم هایی که کیفیت خوب آن ها در هفته اول مرداد 1402 منتشر می شود

پری دریایی

در هفته اول مرداد 1402، مهم ترین فیلمی که بر روی اینترنت منتشر خواهد شد، پری دریایی (The Little Mermaid) است.

نسخه جدید «پری دریایی» ابداً در گیشه موفق نبود و انتقادات فراوانی از آن شد. این فیلم یکی از آثار ناموفق دیزنی در سال 2023 بود، سالی که از لحاظ فروش برای دیزنی سال ناکامی لقب می گیرد.

«پری دریایی» را راب مارشال کارگردانی کرده و بازیگرانی از جمله هیلی بیلی، ملیسا مک کارتی و خاویر باردم به ایفای نقش پرداخته اند.

Moon Garden

علاقه مندان به فیلم های ترسناک می توانند این هفته منتظر انتشار فیلم «Moon Garden» باشند.

این فیلم ترسناک که پیش از این از طرف تماشاگران جشنواره فیلم بوستن به عنوان فیلم برتر برگزیده شده، درباره دختری پنج ساله که قصد دارد راهی برای بازیابی هوشیاری اش پیدا کند.

این فیلم را رایان استیونز هریس کارگردانی کرده و بازیگرانی از جمله آگی داک،مورگانا ایگریس و ماریا اولسن در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

Resident Evil: Death Island

دیگر اثر مورد انتظاری که این هفته منتشر خواهد شد، انیمیشن «Resident Evil: Death Island» است.

این بار در جدیدترین داستان از سری «رزیدنت اویل»، ما داستان لئون کندی را دنبال می کنیم که ماموریت می یابد تا جان دکتر تیلور که دزدیده شده را نجات دهد. با این حال، او در هنگام اجرای ماموریت با افراد دیگری آشنا می شود که..

در انیمیشن «رزیدنت اویل: جزیره مرگ» شخصیت های محبوب سری بازی های رزیدنت اویل یعنی لئون کندی، کریس و کلیر ردفیلد به همراه جیل ولنتاین حضور دارند.

کارگردانی این انیمیشن برعهده اشیرو هاسومی است که پیش از این 4 اپیزود از سریال « Resident Evil: Infinite Darkness» را هم کارگردانی کرده بود.

Blue Jean

آخرین فیلم مهمی که در هفته اول مرداد ماه 1402 منتشر خواهد شد، جین غمگین (Blue Jean) است.

این فیلم انگلیسی داستان معلمی را در سال 1988 را روایت می کند که گرایش جنسی خود را مخفی کرده و حالا در معرض خطر اعلان عمومی آن قرار گرفته است.

«جین غمگین» را جورجیا اوکلی کارگردانی کرده و بازیگرانی از جمله رزی مک ایوان، کری هایس و لوسی هالیدی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
9 ماه قبل

قیافه یارو به همه چی میخوره جز پری دریایی

مجید
مجید
9 ماه قبل

مرسی.