صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساموئل ال جکسون در فیلم بعدی تیم برتون بازی می کند

ساموئل ال جکسون در فیلم بعدی تیم برتون بازی می کند

2 1 20131011113326

تيم برتون که اخيراً با فيلم «چشمان درشت» به موفقيت خوبي چه در نزد منتقدان و چه در گيشه ها دست يافته است، قصد دارد بعد از همکاري با ايمي آدامز و کريستف والتز که از بازيگران مورد علاقه کوئنتين تارنتينو هستند، يکبار ديگر همکاري با يکي از بازيگران مورد علاقه تارنتينو را در پروژهاي جديد تجربه کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، اين بازيگر کسي نيست جز ساموئل ال جکسون که قرار است در پروژه آتي تيم برتون با عنوان خانه خانم پرگرين براي بچههاي عجيب و غريب حضور داشته باشد. هنوز تيم بازيگري اين فيلم که قرار است سال 2016 اکران شود، به طور کامل مشخص نشده اما در هر حال حضور اوا گرين که قرار است نقش کاراکتر محوري داستان را بازگو کند، قطعي شده است. همچنين اعلام شده آشا باترفيلد که در فيلم هوگو نقش کاراکتر اصلي فيلم را داشت، نيز يکي از بازيگران اصلي فيلم جديد تيم برتون خواهد بود. اما نقشي که براي جکسون در نظر گرفته شد، نقش کاراکتري به اسم بارون است که يکي از کاراکترهاي کليدي داستان است.

فيلمنامه اين فيلم را جين گلدمن (از زنان سياهپوش) براساس رمان رنسون ريگز نوشته شده است. ماجراي داستان نيز از اين قرار است که پسري 16 ساله به اسم جيکوب که از هر چه در اختيار دارد، استفاده ميکند تا به جزيرهاي اسرارآميز برود، يعني جايي که خانه اي که عنوان فيلم از آن گرفته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها