صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مایکل بی، قسمت دوم فیلم ترانسفورمرزها را مزخرف خواند

مایکل بی، قسمت دوم فیلم ترانسفورمرزها را مزخرف خواند

1

مایکل بی “Michael Bay” کارگردان فیلم ترانسفورمرزها (Transformers) ، پس از گذشت یک سال و نیم از اکران قسمت دوم این فیلم با نام انتقام کشته شدگان (Revenge of the Fallen)، این قسمت فیلم را مزخرف خواند.

مایکل بی در ادامه مصاحبه خود با مجله امپایر افزود: ” هنگام فیلمبرداری این فیلم ما متوجه اشتباهاتی از سوی نویسندگان شدیم، پس از اتمام کار وقتی فیلم را مشاهده کردم، احساسم این بود که واقعا مزخرف از آب دارآمده است. قبل

از شروع کار، وقتی با اعتصاب نویسندگان روبرو شدیم، واقعا بهت زده بودیم. اعتصاب نویسندگان واقعا وحشتناک بود و وحشتناک تر از آن هنگامی بود که اعتصاب نویسندگان تمام شد، تنها سه هفته به شروع فیلمبرداری زمان داشتیم تا نویسندگان ما روی داستان این فیلم کار کنند”.
وی افزود: ” من ماه ها برای آماده کردن فیلم وقت داشتم و این در حالی بود که فقط و تنها 14 صفحه ایده درباره این فیلم در دستانم بود و همونطور که می دونید، این بدترین شیوه برای ساختن یک فیلم است.
این اولین باری نیست که مایکل بی برای این فیلم، نویسندگان را سرزنش می کند و تقصیر را متوجه آن ها می سازد. او سال پیش نیز در مصاحبه ای با خبر گزاری آمریکای امروز اعلام کرده بود که ” ما شرایط خوبی برای ساختن این قسمت نداشتیم و بعد از اعتصاب نویسندگان واقعا سخت بود همه کارها را کنار هم بگذاریم و فیلم را بسازیم”
شیا لابوف “Shia LaBeouf” بازیگر ستاره این فیلم نیز پیش تر در جشنواره کن 2010 گفته بود: ” وقتی ساخت این فیلم تمام شد، برایمان ناخوشایند بود. به جرات می تونم بگم بعد از دیدن فیلم اصلا تحت تاثیرش قرار نگرفتم”

به هر حال، مایکل بی و شیا لابوف اعلام کرده اند که کاستی های قسمت دوم را در قسمت سوم این مجموعه فیلم با نام ترانسفورمرزها و نیمه تاریک ماه “Transformers: Dark of the Moon” جبران خواهند کرد و فیلمی عالی تر از قسمت های قبلی ارائه خواهند داد. گفتنی است با رایزنی های انجام شده توسط مایکل بی با جیمز کامرون  قرار است، قسمت سوم این فیلم با تکنولوژی 3D ساخته شود و مسئولیت آموزش به دست اندرکاران نیز بر عهده ی جیمز کامرون خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها