صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : توضیحات شان پن درباره شوخی اش با ایناریتو در مراسم اسکار 2015 / عذرخواهی نخواهم کرد!

توضیحات شان پن درباره شوخی اش با ایناریتو در مراسم اسکار 2015 / عذرخواهی نخواهم کرد!

27473b233333

شان پن، بازیگر سرشناس آمریکایی، حین برگزاری تور تبلیغاتی فیلم جدیدش یعنی قاتل مسلح (The Gunman) درباره شوخی‌اش با الخاندرو گونزالس ایناریتو در مراسم اسکار توضیحاتی ارائه داد. او ضمن اظهار تاسف برای افرادی که مفهوم اصلی حرف او را متوجه نشدند تاکید کرد که از حرفی که زده پشیمان نیست و به هیچ عنوان عذرخواهی نخواهد کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از کافه سینما، شان پن که چندی پیش در هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار برای اعطای جایزه بهترین فیلم به روی صحنه آمده بود هنگام بازکردن پاکت و مشاهده نام «بردمن» به عنوان برنده، با عبارتی که کمی توهین‌آمیز به نظر می‌رسید در اشاره به ایناریتو گفت: «چه کسی به این عوضی گرین کارت داده؟» این شوخی شان پن که به نظر خیلی‌ها درشت و زننده بود موج عظیمی از اعتراضات را به دنبال داشت.

البته خود ایناریتو پس از پایان مراسم اسکار در پاسخ به این واکنش‌ها گفت: «به نظرم این شوخی خیلی هم بامزه بود. من و شان یک رابطه خشنی با هم داریم. از آن‌هایی که فقط در دوستی‌های واقعی پیدا می‌شود.» او که در سال 2003 در فیلم 21 گرم در مقام کارگردان با پن همکاری داشت در ادامه افزود: «من با شان شوخی‌های خیلی بدتری می‌کنم که نمی‌توانم برای شما تعریف کنم. »

از سویی دیگر، شان پن متعجب از خشم و اعتراضات بی‌دلیل مردم نسبت به این شوخی گفت: «حماقت بارز آدم‌ها همیشه شگفت‌زده‌ام می‌کند. اما خب سعی می‌کنم امیدم را از دست ندهم.» او در ادامه افزود: «واقعیت این است که موضوع را درک می‌کنم. این مسائل تازگی ندارند. همیشه آدم‌هایی پیدا می‌شوند که از چنین موضوعات پیش‌پا‌افتاده‌ای سوءاستفاده کنند و جنجال به پا کنند. و در این مسیر عده‌ای را هم با خودشان همراه می‌کنند. و اصلا فکر نمی‌کنند اصل ماجرا چه بوده است.» این بازیگر کهنه‌کار سینما ضمن اظهار تاسف برای افرادی که با تفکر بیگانه‌ستیز خود مفهوم اصلی حرف او را نادیده گرفته‌اند قاطعانه اعلام کرد که به هیچ عنوان عذرخواهی نخواهد کرد.

پن همچنین ضمن بیان این نکته که کاملا آگاهانه و با نیت قبلی با ایناریتو شوخی کرده است، تصریح کرد: «هر دوی ما ذاتا کمی شوخ‌طبع هستیم و می‌خواهم بدانید که تقریبا مطمئن بودیم که فیلم او برنده می شود. » 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها