صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پاتریک واربرتون: دیگر بابت صداپیشگی «Family Guy» عذرخواهی نمی کنم!

پاتریک واربرتون: دیگر بابت صداپیشگی «Family Guy» عذرخواهی نمی کنم!

پاتریک واربرتون

«پاتریک واربرتون» می‌گوید دیگر حاضر نیست به خاطر صداپیشگی سریال انیمیشن «مرد خانواده» (Family Guy) عذرخواهی کند. این بازیگر ۵۸ ساله در نقش یک مأمور پلیس دچار ناتوانی جسمی به نام «جو سوانسون» صداپیشگی کرده است.

واربرتون که از سال ۱۹۹۹ در این نقش صداپیشه بوده، در مصاحبه با «فاکس نیوز» می‌گوید معتقد است که منتقدین «خودشان را خیلی جدی می‌گیرند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او اضافه می‌کند: «قبلاً برای مشارکت در «مرد خانواده» عذرخواهی می‌کردم، اما دیگر عذرخواهی نمی‌کنم چون این دنیا یک هجویه وحشتناک داخلی است. همه خودشان را خیلی جدی می‌گیرند و… به یک آشفتگی غیرقابل‌تحمل تبدیلش می‌کنند. اما در زندگی به طنز نیاز داریم، و به عشق و شوخی و پذیرش. نسبتاً ساده است.»

سریال داستان‌هایی پیرامون شخصیت «پیتر گریفین» و همسرش لوییس را به تصویر می‌کشد که با سه فرزندشان مگ، کریس و استووی در کواهاگ زندگی می‌کنند. استووی یک کودک نابغه شرور است که می‌خواهد دنیا را نابود کند. این خانواده سگی سخنگو به نام برایان دارند.

این سریال انیمیشن به رغم نقدهای مثبت گاهی به سبب مطرح کردن شوخی‌های نژادی و خشونت بی‌پرده و تصاویر دلخراش با انتقاد روبرو شده است.

باربارا مادر واربرتون در سال ۲۰۱۱ اعتراف کرده بود که تمایل دارد پسرش از این سریال کناره‌گیری کند چرا که معتقد است «مرد خانواده» کفرآمیز است: «پیام‌های نادرست آشکارند و این نگرانی اصلی من است. چنین سریال‌هایی به سمت نابودی اخلاق حرکت می‌کنند… به نظر می‌رسد که هیچ‌چیز دیگر قداست ندارد.»

او در مصاحبه با «دستین لاگ» اضافه کرده بود که حتی یک اپیزود از این سریال را ندیده است: «به‌شدت او را تشویق کرده‌ام که از سریال جدا شود، اما هنوز خیلی موفق نبوده‌ام. همیشه ستاینده افرادی بوده‌ام که در این صنعت نقش‌هایی را به دلیل عقایدشان رد کرده‌اند، اما پاتریک یکی از این افراد نیست. یک دیکوتومی را داریم… حالتی که او می‌خواهد در سریال بازی کند و با افرادی همکاری کند که به خدا توهین می‌کنند. اما من نمی‌خواهم به خدا توهین کنم.»

«سث مک‌فارلین» پدید‌آورنده سریال در مورد اعتراض «شورای رسانه و تلویزیون والدین» (PTMC) گفته بود: «مثل این است که ایمیل‌های تنفرآمیز از هیتلر دریافت کنید. آن‌ها به معنای واقعی کلمه انسان‌های وحشتناکی‌اند. خبرنامه‌های آن‌ها را خوانده‌ام، از وبسایت آن‌ها دیدن کرده‌ام، تا اعماق وجود فاسدند.»

سازندگان «مرد خانواده» برخی از مواقع اعتراضات را نادیده نگرفته‌اند. در سال ۲۰۲۰ «مایک هنری» از صداپیشگی در نقش شخصیت آفریقایی تبار «کلیولند براون» پس از دو دهه کناره‌گیری کرد تا با یک صداپیشه آفریقایی تبار جایگزین شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
Marvel-Man
1 سال قبل

اگر کار اشتباه نکردی، عذرخواهی نکن.