صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از تصمیم ارزشمند وین دیزل تا دعوت جامعه پزشکان به تجمع علیه سریال « در حاشیه » / زرین سینمایی هفته ( شماره 71 )

از تصمیم ارزشمند وین دیزل تا دعوت جامعه پزشکان به تجمع علیه سریال « در حاشیه » / زرین سینمایی هفته ( شماره 71 )

48844n23

Zarinاوایل نوروز 94 خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آنجلینا جولی تخمدان‌ها و لوله‌های رحم (فالوپ) خود را به دلیل احتمال ابتلا به سرطان با یک عمل جراحی برداشته و یادداشتی هم منتشر کرده و دلیلش را ذکر کرده است.

جولی گفته که : « به خودم گفتم باید آرام و قوی بمانم و هیچ دلیلی ندارد که فکر کنم من بزرگ شدن بچهها و تولد نوه‌هایم را نخواهم دید. نمی‌توان احتمال ابتلای به سرطان را به صفر رساند، واقعیت این است که من مستعد ابتلا به سرطان هستم. من به دنبال راههایی هستم تا با روش‌های طبیعی سیستم ایمنی بدنم را تقویت کنم. من احساس زنانگی دارم و به تصمیم‌هایی که برای خود و خانواده ام گرفته‌ام آگاهی و اطمینان دارم. من می دانم بچه‌هایم هیچگاه نخواهند گفت مامان به خاطر سرطان تخمدان مرد. »

از این رو، به دلیل آنچه که « آگاهی بخشی به زنان به جهت حفظ سلامتشان از طریق آنجلینا جولی » می نامیم، لوح زرینی را به این سرکار خانم تقدیم میکنیم و امیدواریم که به فعالیت های خیرخواهانه اش ادامه دهد و فرزندانش هم همانطور که می خواهد شاد و خرم باشند و سایه پدر و مادر همیشه بالای سرشان باشد.

1625887

Zarinدر هفته ای که گذشت یک مورد خبر مرامی هم داشتیم که در اون ، وین دیزل صاحب دختر شد و به یاد دوست صمیمی اش پُل والکر فقید، اسم دخترش رو « پائولین » گذاشت.

از اون جهت که من خیلی با این مرام بازی ها حال میکنم و همیشه هم گفتم اینو، به دلیل آنچه که خودم شخصا : « بچه باحال بازی » می نامم، لوح زرینی را به وین دیزل تقدیم میکنیم و امیدواریم که توی زندگیش شاد و سلامت باشه.

108455lk

68466تنها تمشک زرین این هفته را تقدیم « سازمان نظام پزشکی » می کنیم که اخیرا بر روی خروجی سایتش نظرسنجی گذاشته که پزشک ها بفرمایند آیا مایل به انجام تجمع بر علیه پخش سریال « در حاشیه » هستند یا که خیر!

خب، ما بچه های مووی مگ تا دیروز فکر می کردیم که دکتر جماعت خیلی با جنبه تر از این حرفها باشه که با یک سریال اینطوری قاطی کنن! از طرف دیگه بازم فکر نمی کردیم که پزشک جماعت چشمهاش رو ببنده و با قاطعیت بیاد بگه که نه از این خبرها نیست و ماها 100% خالص هستیم و ارجینال و هرکی با ما شوخی کنه ….

بهرحال، به دلیل آنچه که « بی جنبه بازی در آوردن سازمان نظام پزشکی » می نامیم، تنها تمشک زرین هفته را تقدیم این عزیزان می کنیم و ضمن عرض خسته نباشید، اعلام میکنیم که پزشکان عزیز مملکت، بابا چه خبرتونه آخه! منم از فردا میرم کمپین راه میندازم که از فردا بهم فقط بگن میکروسکوپ و هی نگن تو ذره بینی! والا!

 

ذره بین

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها