صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از کتک کاری جانی دپ با همسر سابقش تا حمله شهاب حسینی به مسعود کیمیایی! / زرین سینمایی هفته ( شماره 204 )

از کتک کاری جانی دپ با همسر سابقش تا حمله شهاب حسینی به مسعود کیمیایی! / زرین سینمایی هفته ( شماره 204 )

بونگ جو هو

 

Zarinآقا ما یه مدت نبودیم و تو این مدت یه جشنواره فجری برگزار شد که کمپلت، تمشکی بود به طوریکه اصلاً تمشکی های دیگه به چشم نیومد و زیر سایه شون موند! اما بهرحال سعی کردیم اینا رو ام پی تری کنیم و تقدیمشون کنیم که دیگه خیلی طولانی نشه ستون.

در هفته ای که گذشت به سلامتی مراسم اسکار برگزار شد و « انگل » عین چی چسبید به اسکار و هرچی بود درو کرد و رفت.

اما نکته لوح بگیر اسکار امسال این بود که تمام چهره های سرشناس سینما در شاخه کارگردانی، زمانی که مهندس بونگ جون هو ( کارگردان « انگل » ) در کمال غافلگیری به روی صحنه رفت تا جایزه بهترین کارگردانی رو بگیره، به احترامش دست زدن و تشویقش کردن و خود مهندس هم روی صحنه اول حسابی قربون صدقه اسکورسیزی که رقیبش بود رفت و بعدش از تارانتینو به دلیل حمایتش از او در سالهای اخیر تشکر کرد و کلاً کلی احترام این وسط زد بالا که همزمانی اش با اختتامیه جشنواره فیلم فجر خودمان، کلی تو چشممان آمد!

از این رو، به دلیل آنچه که « انگلم اما احترام نگه می دارم! » می نامیم، لوح زرینی را به بونگ جون هو به دلیل احترام حداکثری اش در هنگام دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی تقدیم می کنیم و معتقدیم که چنین رفتاری می تواند از آدم یک انسان موفق بسازد نه اینکه شما زمین و زمان رو چنگ بزنی بگی که حقم بود و اگه جایزه نبردم دست غیب در کار بوده و …

مسعود کیمیایی شهاب حسینی

68466اولین تمشک زرین هفته را تقدیم شهاب حسینی می کنیم که پا شد از آمریکا تشریف آورد به ایران و در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و هرچی میتونست بگه به مسعود کیمیایی گفت!

ماجرا از این قراره که مسعود کیمیایی اومد جشنواره فیلم فجر رو تحریم کرد و شهاب حسینی هم گفت تحریم نمی کنیم. اما بخش تمشک بگیر ماجرا اینجاست که بازیگر کن دیدهِ ما، آمد و در نشست خبری گفت: « یه کارگردانی پیشکسوتی داریم که هر سال یه سری فیلم دوزاری میسازه و میدونه که مردم از  فیلمش استقبال نمیکنن اما میاد میسازه و فلان و بسان!»

این بخش از صحبت های جناب حسینی بود که باعث شد این هفته تمشک تقدیم شون کنیم و اعلام کنیم که نیازی نیست برای طرفدارای از ایده و عقیده، به یک بزرگ دیگر حمله کرد. مسعود کیمیایی هرچه که هست، تاریخ سینمای ایران محسوب میشه و حمله به او به بهانه تحریم جشنواره، خیلی همچین حرکت زشت و سطح پایینی محسوب میشه که انتظار نداشتیم بهرحال از آقای حسینی!

از این رو، به دلیل آنچه که « احترامم آرزوست! » می نامیم، تمشک زرینی را به بازیگر بین المللی و کن دیدهِ مان تقدیم می کنیم و امیدواریم همینطور که ایشون فعالیت های خودشونو در آمریکا آغاز کردن و مرز های بین المللی رو پشت سر میزارن، یکم از احترام بین المللی ها به بزرگان سینماشون هم یاد بگیرن!

Johnny Depp Amber Heard - امبر هرد و جانی دپ

68466در هفته ای که گذشت یه مورد فکت هم داشتیم که مربوط به انتشار فایل صوتی اعتراف امبر هرد ( بانو جان سابق جانی دپ ) به آزار و اذیت جانی دپ بود که حسابی خبرساز شد و به ترند اول شبکه های اجتماعی هم تبدیل شد.

در این فایل صوتی، امبر هرد با خشونت با جانی دپ صحبت میکنه و تایید میکنه که جانی رو مورد ضرب و شتم قرار داده. والا ما که گوش کردیم به فایل صوتی، همه اش امبر خانم میگفت زدم اما نزدم… یعنی زدما اما جوری نزدم که بزنم! در واقع بزرگوار زده بود و کلی کار دیگه هم کرده بود اما ظاهرا از نظر خودش خیلی چیز خاصی نبود و ملایم بوده!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « خشونت خانگی علیه مردان » می نامیم، تمشک زرینی را به امبر خانمِ هرد، تقدیم می کنیم و امیدواریم که دیگه دستِ بزن نداشته باشه و یکم خوددار باشه. از قدیم گفتن، زنی که دست بزن داشته باشه نگیرید! میگن یه روز جانی دپ رو دیدن با شلوارک در خونشونو باز کرده و داره فرار میکنه و امبر هم چادر به کمر با جارو دنبالش هستو و نفرینش میکنه و آخرشم جارو رو پرت میکنه که میخوره پس کله جانی دپ!

سیمرغ جشنواره فیلم فجر

68466در هفته ای که گذشت، اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم برگزار شد و بر طبق سنت همیشگی، پر از اتفاقات عجیب و غریب بود. اتفاقات مختلفی مثل نبودن برندگان در سالن و عوامل یک فیلم که جایزه بزرگ رو دریافت کردند که ظاهراً جشنواره رو تحریم کرده بودند. این وسط خبری هم از ابراهیم خان حاتمی کیا و کلی چهره سرشناس دیگه که هرکدومشون به یه دلیلی به مراسم نیومدن. خلاصه که سرتون رو درد نیارم، اختتامیه جشنواره فیلم فجر مثل همیشه پر از اتفاقات تمشک بگیر بود.

از این رو، به دلیل آنچه که « جشنواره شالام شوربا » می نامیم، تمشک زرینی را به کلیت جشنواره تقدیم می کنیم که از روز آغاز تا پایان هر روز یه داستان داشت و مراسم اختتامیه اش هم تا الان که این مطلب رو مینویسم حاشیه داشته و آخرین خبرشم این بوده که بهروز شعیبی هم تندیسش رو رفته پس داده! همچین وضعیتی داریم ما!

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها