صفحه اصلی > پنج برتر : 5 شخصیت محبوب کتاب های مصور مارول که هنوز در سینما حضور ندارند

5 شخصیت محبوب کتاب های مصور مارول که هنوز در سینما حضور ندارند

3491699 04992342

با اکران جدیدترین قسمت از سری فیلمهای « انتقام جویان » ، گیشه های سینما بار دیگر مورد هجوم طرفداران داستان های مصور قرار گرفته و این استقبال خوب کماکان نیز ادامه دارد. اینبار در پنج برتر به سراغ « 5 شخصیت محبوب کتاب های مصور مارول که در سینما حضور ندارند » رفته ایم تا به معرفی اَبَرقهرمانانی که هنوز در سینما رونمایی نشده اند بپردازیم.

5- ایکس- 23 (X-23 ) : اگرچه سری فیلمهای « مردان ایکس » با شخصیت محوری ولوورین شناخته می شوند اما هنوز هم حضور نسخه ” کلون شده ” ولوورین که خانمی به اسم ” X-23 ” می باشد، در سینما به چشم نمی خورد. این اَبَرقهرمان تمام توانایی های ولوورین را دارا می باشد و علاوه بر آن یک ماشین کشتار به مراتب خشن تر از ولوورین می باشد! البته با توجه به محبوبیت ولوورین و ترس همیشگی هالیوود از به تصویر کشیدن اَبَرقهرمانان زن ( چه برسد به نسخه تغییر جنسیت یافته خودِ ولوورین ) ، احتمالا نباید به این فکر کنیم که ” X-23 ” را بزودی در سینما خواهیم دید.

cable dr45

4- کابل ( Cable ) : این شخصیت جسور و بی باک اولین بار در سال 1986 در داستان « مردان ایکس » معرفی شد و اگر در سینما همه چیز مثل دنیای داستانهای مصور می گذشت، باید حضور وی را در فیلم « مردان ایکس روزهای گذشته آینده » شاهد می بودیم اما بهرحال تا به امروز از حضور او در فیلمهای « مردان ایکس » پرده برداری نشده است. کابل قدرت های ماورایی جالبی از جمله تله پاتی و دور جابجایی دارد و همچین یک سرباز قدرتمند است.

warlock2

3- آدام وارلاک (Adam Warlock ) : شخصیت محبوب آدام وارلاک که اولین بار در داستان « چهار شگفت انگیز » در سال 1967 معرفی شد، تابحال به جز حضور ” پیله ای ” در دو فیلم « ثور: دنیای تاریک » و « محافظین کهکشان » ، حضور جدی در سینما نداشته است! البته با توجه به حضور او در لحظه پایانی فیلم « محافظین کهکشان » می توان انتظار داشت که در آینده ای نزدیک این شخصیت محبوب دنیای مارول که جنگ طولانی اش با ثانوس برای طرفداران داستان های مصور همیشه جذاب بوده، در یکی از فیلمهای مارول حضور داشته باشد.

Kamala Kha5

2- کامالا خان (Kamala Khan ) : این شخصیت اولین بار در سال 2013 در داستان « Ms. Marvel » معرفی شد و به سرعت تبدیل به قهرمان محبوب طرفداران شد. این دختر نوجوان مسلمان است ( دو رگه پاکستانی – آمریکایی ) و قابلیت انعطاف اعضای بدن و تغییر شکل یافتن را دارد. با توجه به اتفاقات سیاسی سالهای اخیر به نظر می رسد که فعلا نباید منتظر حضور او در سینما باشیم. با اینحال همانطور که اشاره شد، کامالا یکی از شخصیت های محبوب داستانهای کمیک مارول می باشد که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

Namor 43039

1 – نامور (NAMOR ) : نامور یا همان ” زیر دریایی ” یکی از شخصیت های دنیای مارول است که بسیار مظلوم واقع شده چراکه با توجه به قدمت طولانی اش هنوز به سینما نیامده و در داستانهای مصور باقی مانده است ( این شخصیت برای اولین بار در سال 1939 معرفی شد. ) نامور که او را سلطان هفت دریا نیز می نامند، حکمران منطقه خیالی آتلانتیس در اعماق دریا می باشد و اصلی ترین هدفش مبارزه با آلودگی محیط زیست و نژاد پرستی و تبعیض می باشد. نکته جالب درباره نامور این است که قدمت حضور او در داستان های مصور به قبل از انتشار اولین نسخه از « مارول کمیکس » هم می رسد!

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها