صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال « دردویل » پربیننده‌ ترین سریال نتفلیکس شد

سریال « دردویل » پربیننده‌ ترین سریال نتفلیکس شد

20150503171506 101

ظاهرا سریال «دردویل» قصد ندارد از خبرسازی و درست کردن حواشی گوناگون دست بردارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم،سریال «دردویل» که پیشتر تبدیل به دومین سریال پر طرفدار، از حیث دانلود غیر قانونی در دنیا شناخته شده بود، پر بیننده ترین سریال ارجینال شبکه «نتفلیکس» هم شد. این در حالی است که پیشتر خیلی ها فکر می کردند «خانه کارت ها»، سریال سیاسی این شبکه، پر بیننده ترین اثر باشد اما ظاهرا مضمون ابر قهرمانانه و استفاده از زمینه های عامیانه مردم آمریکا در «دردویل» باعث شده تا این سریال رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

تحقیقاتی که اخیرا روی این شبکه صورت گرفته نشان می دهد 10.7 درصد (حدود 2500 نفر) از مخاطبان ثابت نتفلیکس حداقل یک اپیزود از «دردویل» را در یازده روز اول پخش دیده اند. این در حالی است که آمار فصل سوم سریال «خانه کارت ها» در ماه اول پخش، فقط 6.5 درصد است.

با این وجود به نظر می رسد این مقایسه چندان عادلانه نباشد چرا که «دردویل» محصول جدیدی است که خیلی ها ترغیب به دیدنش می شوند حال آن که «خانه کارت ها» در فصل سومش پیگیری می شود. شاید اگر اطلاعاتی در دست بود می شد بین فصل اول «خانه کارت ها» و «دردویل» مقایسه ای صورت داد. آمار نشان می دهد در مجموع سه فصل و بدون احتساب زمان، سریال «خانه کارت ها» پر بیننده ترین اثر شبکه نتفلیکس است. به طوری که 50 درصد مخاطبان ثابت این شبکه، حداقل سه قسمت آن را دیده اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها