صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : گروه های موسیقی « وان دایرکشن » ، « بک استریت بویز » و « N Sync » به فیلمی درباره زامبی ها می پیوندند

گروه های موسیقی « وان دایرکشن » ، « بک استریت بویز » و « N Sync » به فیلمی درباره زامبی ها می پیوندند

2 1 20141125142532

اعضای گروه‌های موسیقی پاپ پرطرفدار دهه 1990 در میان نقش‌آفرینان یک فیلم درباره زامبی‌ها ظاهر می‌شوند و احتمال دارد یک گروه پرطرفدار سالیان اخیر نیز به آنها بپیوندند.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، فیلم «7 مرده» (Dead 7) با حضور اعضای دست‌کم دو گروه موسیقی پاپ مورد علاقه جوانان و نوجوانان دهه 1990 ساخته می‌شود.

فیلم «7 مرده» را نیک کارتر که یکی از اعضای گروه بک‌استریت بویز بوده و هست، برای کانال تلویزیونی Syfy می‌سازد. نیک کارتر علاوه بر کارگردانی این فیلم همراه با همسرش، لورن کیت در فیلم بازی می‌کند. به گزارش انترتینمنت ویکلی، ای.جی. مک‌لین دیگر عضو گروه بک‌استرست بویز و جویی فاتونه از گروه موسیقی N Sync نیز در میان بازیگران این فیلم هستند.

در این گزارش همچنین از احتمال حضور نیال هوران، عضو گروه موسیقی پاپ انگلیسی وان دایرکشن در نقش برادر شخصیتی که نیک کارتر نقش او را دارد، سخن به میان آمده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، نیک کارتر روز گذشته (دوشنبه) از طریق توییتر پیامی برای نیال هوران بدین مضمون فرستاده است: «می‌دانم که ما از نسل‌های مختلفی هستیم ولی… آیا دلت می‌خواهد در این فیلم زامبی نقش برادر من را بازی کنی؟»

نیک کارتر در جریان کنفرانسی خبری در جشنواره Comic-Con در سن دیه‌گو کالیفرنیا داستان این فیلم وسترن ترسناک را چنین تشریح کرده است: «فیلم «7 مرده» داستان یک مشت هفت‌تیرکش است در غرب وحشی دوران پس از فاجعه که باید شهری کوچک را از یک طاعون زامبی‌ها (مردگان متحرک آدمخوار) نجات بدهند.»

گروه موسیقی «بک‌استریت بویز» متشکل از ای. جِی. مک‌لین، هاوی دوروو، نیک کارتر، کوین ریچاردسن و برایان لیترل در سال 1993 در شهر اورلاندو فلوریدا، ایالات متحده آمریکا تشکیل شد و هنوز هم در ژانرهای پاپ، پاپ راک و R&B فعالیت می‌کند.

گروه N Sync نیز در اورلاند فلوریدا پا به عرصه گذاشت. این گروه موسیقی پاپ مرکب از کریس کرکپاتریک، جویی فاتونه، جاستین تیمبرلیک، جی. سی. شاسه و لنس باس از 1995 تا 2002 برقرار بود.

گروه موسیقی وان دایرکشن (یا 1D) در سال 2010 در لندن، انگلستان تشکیل شد. این گروه که همچنان در عرصه موسیقی پاپ فعال است در حال حاضر متشکل است از نیال هوران، لیام پین، هری استایلز و لویی تاملینسن. زین ملیک سه ماه پیش از این گروه جدا شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها