صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ایناریتو برنده جایزه اتحادیه کارگردانان آمریکایی شد

ایناریتو برنده جایزه اتحادیه کارگردانان آمریکایی شد

20160207131034 1

به گزارش مووی مگ به نقل از فارس، «آلخاندرو گونزالس ایناریتو»، کارگردانی فیلم سینمایی «از مرگ جسته» برنده جایزه امسال اتحادیه کارگردانان آمریکایی شد. اتحادیه کارگردانان آمریکایی، «آلخاندرو ایناریتو گونزالس»، کارگردان مکزیکی الاصل هالیوود را برای فیلم «از مرگ جسته» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» به عنوان بهترین کارگردان سال معرفی کردند.

«ایناریتو» برای ربودن این جایزه، بر دیگر نامزدهای این دوره از رقابت‌ها چون «ریدلی اسکات» برای «مریخی»، «آدام مک‌کی» برای «نقصان بزرگ»، «تام مک‌کارتی» برای «افشاگر» و «جورج میلر» برای «مکس دیوانه: جاده خشم» غلبه کند.

تمام نامزدهای این دوره از رقابت‌های اتحادیه کارگردانان آمریکا، به جزء «ریدلی اسکات» و به جای آن «لنی آبراهامسون» برای فیلم «اتاق»، در این دوره از جوایز اسکار که ۲۸ فوریه برگزار می‌شود، برای جایزه اسکار بهترین کارگردان سال مبارزه خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، نتایج رقابت‌های اتحادیه کارگردانان آمریکایی تأثیرگذارترین جایزه در تعیین سرنوشت جایزه اسکار بهترین کارگردانی است، آنچنانکه طی ده سال گذشته به جزء سال ۲۰۱۳ نتیجه هر دو رقابت با یکدیگر، یکی بوده است. در سال ۲۰۱۳ میلادی، در حالی‌که «بن افلک» برای فیلم «آرگو» برنده جایزه اتحادیه کارگردانان شده بود، «انگ لی» برای فیلم «زندگی پی» برنده جایزه اسکار شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها