صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آنتون یلچین ، بازیگر فیلم « سفر ستاره ای » طی یک حادثه عجیب درگذشت

آنتون یلچین ، بازیگر فیلم « سفر ستاره ای » طی یک حادثه عجیب درگذشت

photo 2016 06 20 01 35 38

آنتون یلچین بازیگر متولد روسیه که بیش از همه برای بازی در نقش شخصیت پاولچکوف در دو فیلم مجموعه سینمایی “سفر ستاره‌ای” (“پیشتازان فضا )شهرت داشت، یکشنبه صبح در یک حادثه عجیب درگذشت. او 27 ساله بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از هنرآنلاین، مدیر برنامه‌های یلچین با تائید این خبر گفت او بر اثر تصادف با ماشین از دنیا رفت.

وبسایتتی‌ام‌زد نوشت دوستان یلچین او را در حالی پیدا کردند که بین ماشین خود ویک صندوق پست در خانه‌اش در استودیو سیتی، گیر کرده بود. مأموران قانون گفتند جنازه یلچین در حالی پیدا شد که ماشین همچنان روشن بود و در حالت خلاص قرار داشت. هنوز مشخص نیست دلیل حادثه چه بوده است.

یلچین در 1989 در لنینگراد در شوروی سابق به دنیا آمد. او شش ماه بود که خانواده‌اش برای دریافت پناهندگی سیاسی به ایالات متحده سفر کردند. او ازسنین کودکی وارد دنیای بازیگری شد و فعالیت حرفه‌ای را از 9 سالگی شروع کرد.

او با بازی در مجموعه‌ای ازنقش‌ های مهم مقابل بازیگرانی چون آنتونی هاپکینز و رابین ویلیامز و بازی درفیلم‌هایی مانند “خانه د” و “قلب‌ ها در آتلانتیس”، تماشاگران و منتقدان رابه یک اندازه تحت تأثیر قرار داد. او در دو فصل از سریال“Huff” تولیدشبکه شوتایم، مقابل هنک آزاریا، نقش نوجوانی بیش‌فعال را بازی کرد که زندگی‌ اش تحت تأثیر بحران شخصی و حرفه‌ای پدرش روبرو می‌شود.

بازی یلچین در نقش یک معتاد در فیلم “چارلی بارلت” و یک دانشجوی دل‌شکسته درفیلم “Like Crazy” نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. کنت توران در لس آنجلس تایمز بازی او در “Like Crazy” را بی‌باک” توصیف کرد.

یلچین با بازی در فیلم “رستگاری نابودگر” و صداپیشگی در “اسمورف‌ها” در حوزه فیلم‌های جریان روز نیز موفقیت را تجربه کرد. منتقدان اشاره کردند بازی اودر “Odd Thomas” از باقی فیلم برتر بود.

بعد از اعلام خبر درگذشت یلچین تعداد زیادی از دوستان و همبازی‌های او در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

جانچو همبازی یلچین در فیلم “سفر ستاره‌ای”، او را “کنجکاو، زیبا و شجاعنامید. گی‌یرمو دل تورو کارگردان مکزیکی هم که قرار بود یلچین را به عنوانصداپیشه در فیلم “Trollhunters” کارگردانی کند، او را “یک هنرمند بزرگدانست.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها