صفحه اصلی > گزارش ویژه : ده فیلم شکست خورده سال 2011

ده فیلم شکست خورده سال 2011

marsa_moviemag.ir

هالیوود ریپورتر ترجمه علی صفار : 6 ماه اخیر برای هالیوود چندان پربار نبوده است . پروژه های زیادی در جدول فروش هفتگی شکست خوردند ، اما بعضی از آنها بیشتر از بقیه ضربه دیدند . لیست پایین شامل 10 فیلم است که شکست خورده محسوب می شوند .

1Mars Needs Moms

انیمیشن جدید رابرت زمکیس (تهیه کننده) یکی از پرخرج ترین پروژه های هالیوود در سال 2011 بود . با بودجه معادل حداقل 150 میلیون دلار ، این فیلم فقط توانست 21.4 میلیون دلار در آمریکا فروش داشته باشد . در سطح جهانی هم با 17.6 میلیون دلار فروش چندانی نداشت و جمعا 39 میلیون دلار در گیشه ها بدست آورد .

2- Your Highness

کمدی نامرغوبی که داستان آن در دوران قرون وسطی می گذرد و چندان به مزاق تماشاگران خوش نیامد . در حالی که ستارگانی همچون ناتالی پورتمن و جیمز فرانکو که به ترتیب در سال 2011 برنده و نامزد جایزه اسکار شده بودند در آن نقش آفرینی کرده اند . این فیلم با بودجه ای 50 میلیون دلاری ساخته شد و در آمریکا 21.6 و در سطح جهانی 3 میلیون دلار فروش داشت .

NataliePortmanYourHighness

3- Arthur

بازسازی کمدی کلاسیک دودلی مور نتوانست صدای قهقهه تماشاگران را به آسمان ببرد ! با بازی راسل برند ، هلن میرن و جنیفر گارنر ، آرتور در آمریکا 33 میلیون دلار و در سطح جهانی 12.7 میلیون دلار بدست آورد . بودجه فیلم 40 میلیون دلار گزارش شده است .

arthur-movie

4- Prom

Prom ، با فروشی معادل 10.1 میلیون دلار توسط کمپانی والت دیزنی به تهیه و تولید رسید . این فیلم ، کم فروشترین فیلم استودیویی سال 2011 تا به این لحظه بوده است . اما گویا بخت با ریچ راس (رئیس کمپانی والت دیزنی) یار بوده ، زیرا که بودجه ساخت این فیلم تنها 8 میلیون دلار گزارش شده است .

prom-movie

5- Judy Moody and the Not Bummer Summer

دو کمپانی Smokewood Entertainment و Relativity Media امیدوار بودند که بتوانند سری جدیدی از فیلم های نوجوانانه را بر اساس مجموعه کتاب کودکانه ای به همین نام تولید کنند . اما این فیلم 20 میلیون دلاری ، در آمریکا فقط توانست 13.4 میلیون دلار بدست آورد .

judy-moody-and-the-not-bummer-summer-movie-photo-02-550x365

6- Green Lantern

با بودجه ای 200 میلیون دلاری ، انتظار می رفت Green Lantern در سطح جهانی بتواند فروشی بالای 500 میلیون دلار داشته باشد اما فقط 260 میلیون دلار فروش داشت . فروش کم این فیلم ابرقهرمانانه با بازی رایان رینولدز  نتوانست در مقابل مشت های منتقدان دوام بیاورد !

green_lantern_-_moviemag.ir

7- Priest

این فیلم اکشن و فراواقعی که بر اساس رمان گرافیکی کره ای ساخته شده ، با بودجه ای معادل 60 میلیون دلار پرخرج ترین فیلمی است که تابحال توسط کمپانی Screen Gems به تهیه و تولید رسیده است . Priest در آمریکا 29.1 میلیون دلار فروش داشت اما در سطح جهانی بهتر عمل کرد و 46 میلیون دلار بدست آورد .

priest_burning_field

8- Sucker Punch

یک فانتزی-اکشن دخترانه به کارگردانی زک اسنایدر . با فروش 36.4 میلیون دلاری در آمریکا و 53.4 میلیون دلاری در سطح جهانی . مجموع فروش فیلم 89.8 میلیون دلار است که در مقابل بودجه 82 میلیون دلاری آن رقم خوبی به حساب نمی آید .

Sucker-Punch-sucker-punch-19983470-1920-1080

9- Hoodwinked too! Hood vs. Evil

اولین Hoodwinked در آمریکا 51.4 میلیون دلار و در سطح بین المللی 58.6 میلیون دلار فروش داشت . اما قسمت دوم نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و در کل فقط 13 میلیون دلار فروخت . بودجه ساخت قسمت دوم 30 میلیون دلار گزارش شده است .

Hoodwinked

10- The Beaver

برای چند ماه صحبت ها همه در مورد پروژه جدید و سطح بالای جودی فاستر بود اما این فیلم با فروشی کمتر از 1 میلیون دلار در جدول فروش هفتگی آمریکا به سرعت ناپدید شد . بسیاری فیلم را فقط به خاطر مل گیبسون دیدند ، که در مقابل جودی فاستر که فیلم را هم کارگردانی کرده بود نقش آفرینی کرد .

2011-THE-BEAVER-007

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها