صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از پدر شدن جورج کلونی تا منافق خطاب کردن مخالفین سریال « نفس» توسط کارگردان! / زرین سینمایی هفته (شماره 150)

از پدر شدن جورج کلونی تا منافق خطاب کردن مخالفین سریال « نفس» توسط کارگردان! / زرین سینمایی هفته (شماره 150)

george clooney b455

Zarinاین هفته متاسفانه لوح زرین بگیر زیادی نداشتیم که لوحی تقدیمش کنیم به همین جهت در میان وقایع، تنها پدر شدن جورج کلونی رو یافتیم که گفتیم برای خالی نبودن صفحه و ستون، بیاریمش اینجا و یه لوح کشکی کشکی تقدیمش کنیم که خوشحال بشه!

از این رو، به دلیل آنچه که « بابا شدن بازیگر خوشتیپ جماعت » می نامیم، لوح زرینی را تقدیم جورج کلونی و همسر وکیلش خانم علم الدین می کنیم و امیدواریم که در میان مشاغل فراوان دو طرف قضیه، یکی هم باشه که حواسش به بچه باشه!

 150528184006 kathy griffin 0428 s11

 68466اولین تمشک زرین هفته را قصد داریم تقدیم خانم کتی گریفین کنیم که یک کمدین هست و برنامه اجرا می کند اما اخیراً حرکتی زد که باعث شد از شبکه سی ان ان اخراج بشه.

ایشون در یک شوخی نه چندان معقول و بامزه، سر بریده شده و خونی ترامپ را در دستش گرفت و به ترامپ و تصمیماتش تاخت اما این شوخی زننده خیلی زود کار دستش داد و مدیران شبکه سی ان ان عذر این مجری را خواستند چون معتقد بودند که برای انجام شوخی هایش زیاده روی کرده. البته خودِ کتی خانم خیلی معتقد به این قضیه نیست و همش میگه : جاست بی کوول!

ما هم که تصویر رو دیدیم نفهمیدیم باید به چه چیزش بخندیم! بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « ترویج خشونت در پوشش کمدی » می نامیم، تمشک زرینی را به کتی خانم گریفین تقدیم می کنیم که شوخی بی مزه ای از خودش به نمایش گذاشت و نه تنها نتونست لبخند رو به لب ملت بیاره بلکه کارشم از دست داد.

 1394041313451521144

 68466آقا اخیرا سریالی پخش می شود به اسم « نفس » به کارگردانی جلیل سازمان که خیلی تر و تمیز در کنداکتور هست و به سلامتی داره روی آنتن میره و مخاطب خودشم داره. اما اخیرا کارگردان این فیلم یک مصاحبه انجام داده که هیچ جوره نمیشه از کنارش گذشت و تمشکی بهش نداد! جلیل سازمان در این مصاحبه که شونصد بار توش از کلمه ” منافق ” استفاده شده، گفته که هرکی با سریال من مشکل داره خواه ناخواه در خدمت منافق جماعت هست و همینم که هست!

آقای جلیل سازمان که یه سریال خوب به نام « ارمغان تاریکی » هم ساختی، آخه برادر من این چه اظهار نظری هست که درباره مخاطبین سریالت میکنی؟! شما عوض اینکه بیای راجع به نحوه ساخت و شاید یه سری حقایق درباره منافق جماعت صحبت کنی، اومدی گفتی که هرکی مخالف سریالته در خدمت منافقه؟! الان یعنی یکی پیدا بشه از دکوپاژ گرفته تا بازی و کارگردانی رو ایراد بگیره یعنی منافقه و شما هم آدم حسابی؟ آقا نکنید به خدا از اینکارا نکنید آخر و عاقبت نداره.

از این رو ، ما اینجا به دلیل آنچه که « صحبت های نسنجیده کارگردان تلویزیونی جماعت » می نامیم ، تمشک زرینی را به جلیل سامان تقدیم می کنیم که یه مصاحبه انجام داد و هرچی هم که ازش پرسیده شد گفت کار منافقین بوده! برادر من شما سریالت رو با کیفیت قابل قبول بساز تا ملت هم از دیدنش لذت ببرن. لازم به ذکر هست که جلیل آقای سامان در بخشی از مصاحبه گفته که با سریالهای قبلی ام ضربه کاری را وارد کرده ام و با « نفس » می خواهم تا ” آخرین ضربه رو محکم تر بزنم! ”

 139512333505091326810215634

68466آخرین تمشک زرین هفته را هم تقدیم رامبد جوان می کنیم که در مسابقه خنداننده شو حرکتی زد که خیلی جالب نبود.

در برنامه « خندوانه » و مسابقه « خنداننده شو » ، زمانی که 4 نفر در حال حذف شدن بودند و باید برای نجاتشان یک اجرا انجام می دادند، گروه اشکان خطیبی به مراتب اجرای بهتری داشت اما رامبد جوان رو به ملت در استودیو از آنها خواست از گروه اشکان خطیبی و خودش یک نفر را انتخاب کند و دو شرکت کننده گروهش را نفرستد قاطی حذف شده ها! ملت هم اونجا هرکی هرچی گفت انجام داد و به این ترتیب به وضوح آنکه با استعدادتر بود حذف شد!

آقا حالا این مسابقه هست و رقابت های خاص خودش، اما دیگه بابا طرفی که به مراتب بهتر هست رو حذف نکنید دیگه آخه این چه کاریه! اینقدر مصلحتی این و اون رو میارید بالا در نهایت مثل یک مسابقه دیگه، یکدفعه می بینید که در فینال شرکت کننده هایی که استعداد کمتری داشتن حضور دارن و دودش تو چشم خودتون میره خب!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « نامردی بازی رامبد خان جوان در خندوانه » می نامیم، تمشک زرینی را تقدیمش می کنیم که به جای استناد به توانایی شرکت کننده ها، گفت که یکی از هر گروه بره بیرون که توازن بهم نخوره و ما هم شرکت کننده در ادامه مسابقه داشته باشیم!

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها